מריל לינץ': "אל תתייאשו מטבע - המניה תזנק ב-18%"

מריל לינץ' בתחזית אוהדת לטבע: הסיכון ישתלם ומציב את הרווח למניה ב-2011 על 4.95 דולר ובשנה הבאה על 5.66 דולר ■ ממליצים על המניה "קנייה" וקובעים מחיר יעד של 58 דולר

במריל לינץ' מאמינים בטבע : "הפסימיות לגבי טבע אינה מוצדקת", כך מעריכים כלכלני מריץ לינץ' היום (ד') בסקירה מיוחדת שהוציאו על מנית טבע והגיעה לידי "גלובס". כלכלני מריל לינץ' ממליצים על המניה "קנייה" וקובעים מחיר יעד של 58 דולר, לעומת המחיר של 49 דולר בו נסחרת המניה היום.

על רקע הירידות במניית טבע והעלייה המטאורית האחרונה של המתחרה ביוג'ן, סבורים כלכלני בנק ההשקעות כי הירידות אמנם מצביעות על סנטימנט פסימי של המשקיעים לגבי הממצאים של הלקווינימוד, אך "הפסימיות אינה מוצדקת - מנסיון העבר, אין לייחס לתוצאות המחקרים הקליניים מסקנות "שחור-לבן", מעריכים האנליסטים חיים ישראל, גרג גילברט וסומאנט קולקרני.

עוד לחיזוק הערכתם מציינים האנליסטים כי הסיכון ישתלם ומציב את הרווח למניה ב-2011 על 4.95 דולר ובשנה הבאה על 5.66 דולר, מדובר בעלייה של 14.3%.

"אנו מאמינים כי מניית טבע היא הזדמנות אטרקטיבית לאור הפסימיות ההולכת וגוברת בשוק לגבי היקף ומשך הרווחיות מהקופקסון והסקפטיות לגבי התרומה של הלקווינימוד", אומרים האנליסטים ומוסיפים "אנו ממשיכים להיות חיוביים לגבי החדירה הגיאוגרפית הרחבה של טבע, וכן לגבי המודל הרוחבי של החברה ויכולתה המוכחת להביא להמשך צמיחה", ציינו הכלכלנים.