חג'ג' וענבל אור מקבלים עוד דירות לשיווק במגדלי הצעירים

‎‎מספר הדירות בפרויקט "מגדלי הצעירים" בתל אביב של קבוצת הרכישה בארגונן של קבוצת האחים חג'ג' ואור סיטי נדל"ן, יגדל מ-430 ל-486, בעוד שטח הדירות יקטן בהתאם מ-53 מ"ר ל-50 מ"ר

‎‎מספר הדירות בפרויקט "מגדלי הצעירים" בתל אביב של קבוצת הרכישה בארגונן של קבוצת האחים חג'ג', בבעלות צחי ועידו חג'ג', וחברת אור סיטי נדל"ן של ענבל אור, יגדל מ-430 ל-486, בעוד שטח הדירות יקטן מ-53 מ"ר ל-50 מ"ר.

בנוסף, אושר להתקין בפרויקט ממ"דים לכל דירה ולפזר את 49 הדירות בפרויקט שמיועדות לדיור בר השגה באופן שווה על פני כל הקומות. כך לפי תוכנית העיצוב האדריכלי של הפרויקט, שאושרה היום (ד') בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב.

"מגדלי הצעירים", שייכלל בציר המע"ר (מרכז העסקים הראשי) הצפוני, מתוכנן על מגרש בשטח 10 דונם סמוך לנתיבי איילון ולאולמי בית רסיטל, והוא צפוי לכלול שני מגדלים בני 40-46 קומות, מעל 6 קומות מסחר ומשרדים. בתוכנית העיצוב האדריכלי שהגישו האחים חג'ג' הם ביקשו תוספת של 56 יחידות דיור ל-430 הדירות המאושרות תוך הקטנת שטח הדירות מ-53 ל-50 מ"ר. בדרך כלל, בפרויקט הכוללים דירות שמיועדות לדיור בר השגה, דירות אלה מתרכזות בקומות התחתונות של הבניין, אולם בתוכנית העיצוב האדריכלית שאושרה ניתן יהיה לפזר את 49 הדירות בהישג יד על פני כל קומות הפרויקט באופן שווה.

באופן נקודתי נאסרה בעבר בתוכנית זו הבלטת מרפסות, אך בתוכנית העיצוב האדריכלי שאושרה תתאפשר הבלטת מרפסות מעבר לקו הבניין בהתאם לתקנות. בנוסף, כאמור, אושר ליזמים פתרון של ממ"דים דירתיים לפי מספר הדירות המאושר.

לדברי חבר הוועדה המקומית, אהרון מדואל, "פרויקט מגדלי הצעירים הוא עוגן חשוב במע"ר (מרכז העסקים הראשי) הצפוני, ואני מקווה שהוא ייבנה בהקדם. התקדים בפרויקט זה, פיזור יחידות הדיור שמיועדות לדיור בר השגה, ישפיע על שאר הפרויקטים שבהם ייכללו דירות כאלה".

קבוצת חג'ג' מסרה בתגובה: "אישור תוכנית העיצוב סוללת את הדרך להקמתו של הפרויקט בדיוק במתכונת בה תוכנן ולפי לוח הזמנים שתוכנן. הקבוצה מצויה בימים אלה בפני אישור היתר בנייה למרתפים וכן בשלב חוזי מול חברת א. דורי לחתימת הסכם ביצוע להקמת הפרויקט, בתוך לוח הזמנים שתוכנן וללא כל חריגה תקציבית. חתימת ההסכם צפויה להסתיים בחודש הקרוב, ועבודות הבנייה צפויות להתחיל בשלושת החודשים הקרובים. יצויין שקידומו של הפרויקט הינו גם בהתאם למאמצים ניכרים המושקעים על ידי עיריית תל אביב לקידום המע"ר הצפוני בכללותו".