הבנק של מונטריאול השתלט על עסקי הכדורגל בקנדה

הפך להיות נותן החסות הראשי של כל שלוש הקבוצות הקנדיות המשחקות ב-MLS, בהשקעה של כ-12 מיליון דולר בשנה

הצמיחה של הכדורגל בצפון אמריקה ממשיכה לגרוף ספונסרים וגופים מסחריים לענף. הבנק הקנדי BMO (באנק אוף מונטריאול) הפך להיות נותן החסות הראשי של כל שלוש הקבוצות הקנדיות המשחקות ב-MLS, כאשר חתם לחמש שנים עם מונטריאול אימפקט, הקבוצה שתצטרף לליגה ב-2012. ההסכם מוערך ב-20 מיליון דולר.

BMO הוא נותן החסות הראשי של טורונטו FC ושל ואנקובר ווייטצ'יפס, שגם להן משלם כ-4 מיליון דולר בעונה.

עד לפני חמש שנים לא איפשרה ה-MLS לפרסם על חזית החולצה, בדומה לאיסור שקיים עם היום ב-NBA וב-NFL. כיום מכניסות 19 הקבוצות (18 ובנוסף מונטריאול) בליגה סכום כולל של 50-55 מיליון דולר מחסות חולצה. שתי הקנדיות - ואנקובר וטורונטו מדורגות בין 5 הקבוצות הכי מושכות קהל ב-MLS, עם ממוצעים של 20,117 ו-19,665 למשחק בהתאמה.