נטוויז'ן תפצה את בכיריה לשעבר ב-8 מיליון שקל

נטוויז'ן תפצה את רוית ברניב ואבי צבי, המנכ"ל והמשנה למנכ"ל לשעבר, שטענו כי לא קיבלו את התגמול הכספי שהגיע להם ממיזוג נטוויז'ן עם ברק וגלובקול ב-2006

חברת נטוויז'ן תפצה את רוית ברניב ואבי צבי, המנכ"ל והמשנה למנכ"ל החברה לשעבר, בסכום של 8 מיליון שקל, לאחר שהשניים תבעו את נטוויז'ן על כך שלא קיבלו את התגמול הכספי שהגיע להם ממיזוג נטוויז'ן עם חברת ברק וחברת גלובקול ב-2006.

מיליון שקל נוספים ישולמו לשניים בעבור הוצאותיהם המשפטיות.

הפיצוי שיקבלו ברניב וצבי נקבע במסגרת הסדר פשרה לסיום המחלוקת, אליו הגיעו באחרונה עם נטוויז'ן ואשר קיבל אתמול (ג') תוקף של פסק דין על-ידי בית הדין לעבודה בחיפה.

באמצעות עורכי הדין עופר צור והראל שחם ממשרד גורניצקי, תבעו ברניב וצבי, שעמדו בראש נטוויז'ן לפני שמוזגה, כ-9.6 מיליון שקל וכ-8.4 מיליון שקל בהתאמה.

ברניב, המכהנת כיום כיו"ר חברת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, וצבי טענו כי בהסכם העסקתם נקבע כי "במקרה של מכירת או מיזוג החברה, יהיה זכאי העובד למענק בגובה 2% מעליית שווי החברה מעבר לערך חברה של 54 מליון דולר".

ב-2006 התמזגה נטוויז'ן עם ברק וגלובקול, לפי שווי חברה של 131 מיליון דולר. מאחר שההפרש בין 54 ל-131 מיליון דולר הוא 77 מיליון דולר, טענו ברניב וצבי כי הם זכאים ל-2% מכך - שהם 1.54 מיליון דולר. ואולם, טענו השניים, נטוויז'ן סירבה לשלם להם את המענק "בתואנת-שווא תמוהה וחסרת שחר לפיה לא מדובר במיזוג". אתמול, כאמור, הגיעה המחלוקת לסיומה.