מתרחבת: אמדוקס רוכשת חברה קנדית ב-211 מיליון דולר קנדי

רוכשת את Bridgewater Systems, העוסקת בבקרה חכמה של פס רחב ■ נשיא Bridgewater: "לאמדוקס מוניטין של חברה המספקת ערך מוחשי לספקיות שירותי תקשורת"

ענקית הבילינג אמדוקס הודיעה היום (ו'), טרם פתיחת המסחר בוול סטריט, כי חתמה על הסכם לפיו תרכוש את חברת Bridgewater Systems הקנדית תמורת 211 מיליון דולר קנדי או 8.2 דולר קנדי למניה. על פי הצפי, העסקה עתידה להיסגר תוך 90 יום. אמדוקס מנוהלת על ידי אלי גלמן.

Bridgewater עוסקת בבקרה חכמה של פס רחב ומספקת פתרונות משולבים מראש לספקיות של שירותי תקשורת ושירותים משולבים כדי לאפשר להן לחולל שינויים ברשתות, לאפשר צמיחה מיטבית בתקשורת הנתונים סלולרית ולהשיק שירותים חדשניים.

באמצעות רכישת Bridgewater, אמדוקס מצפה להרחיב את סל מוצרי חווית הלקוח שלה (CES) ולהוסיף לו יכולות מתוחכמות לניהול חווית משתמש הקצה של שירותי תקשורת נתונים. מטרת הרכישה לאפשר לספקיות שירותים לתמוך בכל אסטרטגיית תמחור לכל שירות נתונים, בהתבסס על שילוב של מודלי לקוח מתקדמים עם מידע הנמצא ברשת.

"אמדוקס ידועה כחברה המובילה בהשקת פתרונות המשנים את צורת החשיבה המקובלת בשוק. רכישה זו מהווה המשך לאסטרטגיה שלנו לתמוך בספקיות השירותים השואפות לחולל שינוי בעסקיהן כדי להתכונן להזדמנויות חדשות בשוק, כגון הזדמנויות שייווצרו כתוצאה מכניסתן של רשתות G4 וטכנולוגיות מכשיר למכשיר. כמו כן, הן רוצות להתכונן להתמודדות עם איומים כגון הגידול העצום בתעבורת הנתונים," אמר בריאן שפרד, נשיא חטיבה באמדוקס.

"כמובילה בשוק המערכות המשפיעות על חוויית לקוח-הקצה, לאמדוקס מוניטין של חברה המספקת ערך מוחשי לספקיות שירותי תקשורת ברחבי העולם," אמר אד אוגונק, נשיא ומנכ"ל Bridgewater. "השילוב בין מוצריה של Bridgewater עבור ניהול מדיניות תמחור ונתוני מנויים עם מוצרי ה-CES של אמדוקס ייצור פתרון ייחודי שיחזק עוד יותר את מעמדה של אמדוקס ויניב פתרונות חדשניים עבור ספקיות שירותים המבקשות לחולל שינוי ברשתות שהן מפעילות, לשפר את נאמנות הלקוחות ולתרגם את שירותי הנתונים שלהן להכנסות".

בכפוף להשלמת הרכישה, אמדוקס אינה צופה השפעה משמעותית לרכישת Bridgewater על הרווח למניה (non-GAAP) בשנת הכספים 2011 ובשנת הכספים 2012.