עמיר בניון: "בגלגלצ מחרימים אותי - אתמוך בסגירת התחנה"

בניון: "גלגלצ מחרימה אותי משיקולים פוליטיים; לא מתכוון לשתוק ולא אחשוש להילחם בתחנה"

היוצר והזמר עמיר בניון יוצא למתקפה נגד התחנה הצבאית גלגלצ. בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו טוען בניון כי גלגלצ מחרימה אותו משיקולים פוליטיים. לדבריו, הוא יוצא להילחם בתחנה ויתמוך ביוזמה לסגירתה. מאות מגולשי העמוד שלו תמכו בדבריו.

"מאז השיר 'אני אחיך', שהוצאתי לפני שנה וחודשיים, גלגלצ החליטו להחרים אותי, ככל הנראה משיקולים פוליטיים", כתב בניון. "עד אז הפלייליסט של התחנה הצבאית התעדכן תדיר בשירים שהוצאתי מהאלבומים הקודמים, אך הסינגלים שיצאו לאחר 'אני אחיך', כולל מתוך האלבומים 'מחשבות' עם יהודה מסס ו'לדעת הכול', לא זכו ליחס. השוני ביחס ניכר בבירור".

השיר "אני אחיך" של עמיר בניון יצא ערב יום הזיכרון 2010, במחאה על האירועים במדינה ובהם פרשת החיילת המדליפה ענת קם. הוא נתפס כשיר פוליטי המתייחס לשמאל בישראל, למרות שבמילות השיר אין התייחסות נקודתית המעידה על כך. בין היתר כתב בניון בשירו: "אני אחיך, אתה אויב / אתה שונא אותי, אבל אני אוהב / כשאני בוכה, אתה צוחק תמיד מאחורי גבי".

בהמשך הודעתו בעמודו כתב בניון: "אני לא מתכוון לשתוק ולא אחשוש להילחם בתחנה. מבחינתי כל תחנות הרדיו האחרות - כולל עמוד הפייסבוק הרשמי - הן התחנות שפועלות באופן ראוי. אך בגלגלצ לא תוכלו לשמוע חומרים חדשים, מכיוון שכך הם החליטו באופן שרירותי ותמוה. אני יודע שבימים אלה מתגבשת יוזמה של מספר חברי כנסת ושרים לסגירת התחנה או לשינוי מהותה, ואשמח לשתף פעולה עם כל גורם שיצטרך ממני עזרה בנושא".

לבסוף כתב בניון: "חבל שתחנה המיועדת לחיילים מחרימה אמנים בגלל שסיכנו את פרנסתם ואת הקריירה שלהם על מנת להגן ולתמוך בחיילי צה"ל".

תגובה מגלי צה"ל טרם נמסרה.