ענני תקשורת תפיק תוכנית לייף סטייל לערוץ הייעודי בערבית

מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון, נפגש בשבועות האחרונים עם נציגים של מספר חברות פרסום וחברות מסחריות לצורך גיבוש שיתופי-פעולה מסחריים לקראת עליית רצועת השידור החדשה

חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת הודיעה היום (ב') כי היא נערכת להפקת פיילוט לתוכנית לייף סטייל יומית דוגמת אופרה ווינפרי ל"הלא טי.וי", הערוץ הייעודי בשפה הערבית שעתיד לקום ברבעון הראשון של 2012.

ענני תקשורת, מבעלי הערוץ הערבי הייעודי, כבר החלו לערוך אודישנים לחיפוש אחר בת המגזר הערבי, שתזכיר מגישות של תוכניות דומות בחו"ל כגון אופרה ווינפרי ואלן דג'נרס. אם הפיילוט יוכתר כהצלחה, ענני תקשורת מתעתדת להפיק רצועת שידור יומית.

התוכנית היומית תכלול, לצד ראיונות עומק, פינות לייף סטייל קלילות בתחום האוכל, העיצוב, הבריאות והחינוך, הלקוחות כולן מעולם הלייף סטייל הערבי בישראל.

המפיקה הראשית של ענני תקשורת, תמי חזקיה, החלה לגבש צוות הפקה ערבי ייעודי להפקת התוכנית. בצוות ההפקה צפויים להשתלב גם אנשי מקצוע ערביים, לרבות סטודנטים לתקשורת במכללות ובאוניברסיטאות השונות.

מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון, נפגש בשבועות האחרונים עם נציגים של מספר חברות פרסום וחברות מסחריות לצורך גיבוש שיתופי-פעולה מסחריים לקראת עליית רצועת השידור המוצעת. גורמים בחברה אף מקווים כי הצלחת התוכנית תביא אותה לשידור גם במדינות ערביות נוספות.

בתחילת החודש שעבר הודיעה מועצת הכבלים והלוויין כי היא אישרה את הצעת קבוצת "הלא טי.וי" להפעלת ערוץ ייעודי בשפה הערבית. הערוץ ישדר כבר מיומו הראשון באוויר מעל גבי אחד הלוויינים למרחב הערבי כולו. בהמשך יעלה בשירות הטלוויזיה הדיגיטלית, עידן +. תוכנית הדגל המרכזית בכל ערב תתורגם לעברית.

לדברי מירון, "לאחרונה אנחנו שומעים שוב ושוב על הפוטנציאל הצרכני של המגזר הערבי. אין ספק כי ערוץ מסחרי ייצר קפיצת מדרגה בסגירת הפערים שבין הצרכן היהודי לערבי ברמת הצריכה, ובעקבותיה תבוא גם סגירת פערים בהקצאת כספי פרסום".