יאיר לפיד: "אני בדרך לפוליטיקה? זו שטות מוחלטת"

(עדכון) - לפיד מכחיש את השמועות על המעבר לעולם הפוליטיקה, שעות לאחר שג'ודי שלום-ניר-מוזס צייצה בטוויטר כי הוא "החליט סופית ללכת לפוליטיקה"

יאיר לפיד מכחיש בתוקף כי בכוונתו לעבור לפוליטיקה, לאחר שהבוקר (ד') צייצה ג'ודי שלום-ניר-מוזס בטוויטר כי הוא מתכוון לעשות זאת והעניקה לו את "ברכת הדרך".

בדברים שכתב בדף הפייסבוק שלו מסר לפיד: "בהתחלה זה דווקא הצחיק אותי", ובהמשך כתב 3 הסברים: "אילו רציתי להודיע שאני הולך לפוליטיקה, הייתי עושה את זה דרך הטוויטר של ג'ודי ניר מוזס שלום? האם כלי התקשורת שמפמפמים את השטות הזו ישמחו או לא ישמחו לראות את ערוץ 2 ו"ידיעות" נפגעים? איך זה שכולם יודעים יותר טוב ממני מה התוכניות שלי? "בקיצור, הפרסום הוא שטות מוחלטת. אני בדיוק בעריכות של 'אולפן שישי' ונתראה שם".

שמועות רבות מתרוצצות בחודשים האחרונים על "חציית קווים" של יאיר לפיד - מעולם העיתונות לעולם הפוליטיקה. היום קיבלו השמועות חיזוק בדמות "ברכת הדרך" של ג'ודי שלום-ניר-מוזס, רעייתו של המשנה לרה"מ ח"כ סילבן שלום, שצייצה בטוויטר כי יאיר לפיד "החליט סופית ללכת לפוליטיקה".

"שמועה מאוד חזקה ומהימנה מביאה אותי לשגר מזל טוב ליאיר לפיד שהחליט סופית ללכת לפוליטיקה וצפוי לעזוב בקרוב את עולם התקשורת", כתבה שלום בטוויטר.

כניסתו של לפיד לפוליטיקה העלתה את החשש שמדובר בכניסה שתשנה את מאזני הכוח בזירה הפוליטית ותגרום למעין מפץ בכנסת. לפיכך, בשנה האחרונה עלו שתי הצעות חוק שמטרתן לחייב אנשי תקשורת המתכוונים להתמודד לכנסת לעבור תקופת צינון לפני הבחירות. החוק זכה לכינוי "חוק יאיר לפיד" עקב שמועות עיקשות שנפוצו על כניסתו הצפויה של יאיר לפיד לפוליטיקה.