רשות ני"ע ממשיכה "להציק" לגבעות - ודרשה פירוט לדיווח אתמול; גבעות: "הדיווח אתמול היה מספק"

אתמול דיווחה על הפקה של כ-800 חביות נפט ביום בקצב יציב ■ מעדכנת הבוקר סיום משוער של מבחני ההפקה (אוקטובר), תקציב המבחנים (כ-500 אלף דולר) וסוגי המבחנים ■ מזהירה: "קצב ההפקה שדווח אינו מהווה בהכרח אינדיקציה לקצבי ההפקה במהלך ההפקה המסחרית"

בהמשך לעדכון מ"מגד 5" אתמול (ד'), לפיו מפיקה גבעות כ-800 חביות נפט ביום בקצב יציב, ממשיכה היום שותפות חיפושי הנפט לעדכן מאתר הקידוח שליד ראש העין, זאת לבקשת רשות ניירות ערך בהמשך לדיווח האתמול. גבעות מדגישה כי הדיווח אתמול "מספק" לדעתה, וכי התוספות הניתנות היום נעשות לאור דרישות הרשות.

ראשית, גבעות מספקת תוכנית מפורטת לביצוע מבחני ההפקה ארוכי הטווח, ומסבירה כי לאחר סיום שלב המבחנים הראשון, במארס השנה, הוחלף הציוד בו נעשו המבחנים לציוד המיועדת לשימוש בתקופת ההפקה המסחרית. בנוסף, מאחרת מעט גבעות את מועד סיום מבחני ההפקה ארוכי הטווח לאוקטובר השנה. נזכיר כי בדיווחים קודמים כיוונה השותפות לספטמבר, כאשר תחילת ההפקה המסחרית, ככל שהמבחנים יעלו יפה, מיועדת לנובמבר.

גבעות מפרטת עוד את תקציב המבחנים - העומד על כ-500 אלף דולר (100% עלויות על השותפות - וסוגי המבחנים שיבוצעו (הפקה מהבאר לתקופה ארוכה ומעקב אחר תגובות המאגר באמצעות מכשירי ניטור).

שנית, מפרטת גבעות בנוגע לדרישות ספציפיות נוספות שנדרשו על ידי הרשות: משך הזמן הכולל שבו נמדד קצב ההפקה עמד על 24 שעות (כ-800 חביות בקצב יציב, כאמור). על פי גבעות, היות וקצב ההפקה התאים לקצב שהתקבל בחודש מארס, השותף הכללי מעריך כי למרות הזמן הקצר יחסית שבו נמדד קצב ההפקה - אין כל סיבה נראית לעין לפקפק במהימנות המדיע או לחשוש כי הוא עלול להטעות משקיע סביר.

לסיום, מוסיפה גבעות אזהרה למשקיעים בהתאם לדרישת הרשות לני"ע: "קצב ההפקה שדווח אתמול מתבסס על הפקה למשך זמן קצר יחסית, לפיכך קצב ההפקה שדווח אינו מהווה בהכרח אינדיקציה לקצבי ההפקה במהלך ההפקה המסחרית".