הסטארט-אפ הישראלי טרפיקס חתם על עסקה ב-5 מ' ד'

טרפיקס מפתחת מערכות תוכנה לשיפור התנועה ברשתות תקשורת סלולארית מהדור הרביעי (LTE)

חברת הסטארט-אפ הישראלית טרפיקס (Traffix Systems) הודיעה אמש (ד') על חוזה חדש עם ספק תקשורת גדול בארה"ב; היקף העסקה כ-5 מיליון דולר.

חברת טרפיקס שהוקמה ב-2005 מפתחת מערכות תוכנה לשיפור התנועה ברשתות תקשורת סלולארית מהדור הרביעי (LTE). החברה גייסה עד היום כ-5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים בהם היזם הסדרתי בני שניידר, משמש יו"ר החברה.

טרפיקס כבר רושמת הכנסות של מיליוני דולרים, ובין לקוחותיה אפשר למצוא גם את ספקי התקשורת גדולים כמו Qwest, ורייזון, אורנג' וודפון ואחרים.

בן וולקוב, היזם ומנכ"ל החברה אומר היום כי מוצרי החברה מותקנים בליבה של הרשתות של המפעילים הגדולים: "העסקאות אמנם נעשות באמצעות שותפים שהם ספקי הציוד הגדולים כמו אלקטל לוסנט, IBM אורקל או רדהאט, ולוקחות זמן רב, אבל אחרי שהן קורות הן בהיקפים כספיים גדולים. אחר כך אנחנו כבר בלב הרשתות ומאד קשה להוציא אותנו משם".

וולקוב מספר כי החברה צומחת מהכנסות: "מחצית מהסכום שגייסנו עוד בבנק כי אנחנו צומחים מההכנסות שלנו. יש לחברה 50 עובדים".

רשתות התקשורת של הדור הרביעי הם הדבר הבא, רוב רשתות התקשורת הסלולארית בעולם הן מהדור השלישי. וולקוב: "רק אחוז אחד של רשתות LTE מותקנות ברחבי העולם וכבר זה מביא לנו הכנסות נכבדות. מכאן אפשר רק לעלות. רשתות הLTE יותקנו בעתיד הקרוב בכל מקום, אין על זה שאלה".