לראשונה: ערוץ 10 השיק אפליקצית אייפון לצפיה בשידור חי

מלבד השידור המקביל לטלוויזיה, האפליקציה החדשנית תכלול גם VOD, עדכוני חדשות שוטפים

לראשונה בישראל, שידור ישיר באייפון - ערוץ 10 השיק אפליקציה שמאפשרת צפייה בשידור חי בתוכניות הערוץ. מלבד השידור המקביל לטלוויזיה, האפליקציה החדשנית תכלול גם VOD ועדכוני חדשות שוטפים.

האפליקציה החדשה של ערוץ היא אמנם לא האפליקציה הראשונה שחברת טלוויזיה כלשהי בישראל העלתה לחנות האפליקציות של אפל. קדמו לה HOT ו-YES, חדשות 2 ו-MAKO, אך אף אחת מהן אינה מאפשרת צפייה בזמן אמת.

לצד שידורי הערוץ וספריית ה-VOD, מציעה האפליקציה של ערוץ 10 גם תכנים ייעודיים המופקים על ידי מחלקת הסלולאר של הערוץ הנמצאת תחת פיקוחו של סמנכ"ל המכירות והסחר, דן רון. בתחום הבידורי מופקים ונערכים קטעים בלעדיים הקשורים לתוכניות המובילות בערוץ, ובתחום החדשות ואקטואליה מציעה האפליקציה את "חם מחדשות 10" - כתבות בלעדיות ועדכונים שוטפים של חדשות היום המוגשות על ידי כתבי חדשות 10.

בנוסף האפליקציה מאפשרת לכל בעלי האייפון לשלוח תמונות וסרטונים או טיפים חמים למייל האדום של חדשות 10, בלחיצת כפתור.

גורם בכיר בענף הטלוויזיה העריך כי "היות ואין בשידור בסלולרי משום פגיעה בשיעור הצפייה בטלוויזיה, התרומה המסחרית של אפליקציית שידור באייפון יכולה להיות חיובית. אפליקציית אייפון טלוויזיונית שמספקת חוויית משתמש מצוינת, תהיה לאחר תקופה גם פלטפורמה מסחרית אפקטיבית ומשלימה. אמנם כיום זה בוודאי לא בהיקפים עצומים, אבל כבר בהחלט גם לא בהיקפים זניחים.