כיצד ייראה משרד הפרסום העתידי?

על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011

בוועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, שתיערך ב-13 ביולי 2011, יתקיים מושב דיון שיעסוק במשרד הפרסום העתידי.

במסגרת הדיון יועלו הסוגיות שיעסקו בשינויים העוברים על משרדי הפרסום לאור התמורות הטכנולוגיות בעידן הדיגיטלי, ונציגים בכירים של משרדי הפרסום המובילים בישראל ידברו על חזונם.

סיימון בונד, מנהל תחום השיווק BBDO & Proximity Worldwide, סוכנות הפרסום העולמית, ומייסד המיזם Digital Lab בשיתוף גוגל, ינחה את המושב.

הוועידה תציג את המגמות הבולטות בענפי התקשורת, האינטרנט, המדיה, הפרסום והשיווק, שישפיעו על העשור הקרוב.

בין יתר הדוברים שיגיעו לארץ כדי לקחת חלק בוועידה ניתן למנות את אייבי קלאסן, העורכת הראשית של "Advertising Age"; נוח ברייר, מומחה למיתוג, יזם אינטרנט מוביל, מייסד ומנכ"ל חברת Percolate; דייוויד בלמברג, מנכ"ל בלמברג קפיטל; טוני צ'יימברס, מנכ"ל EMEA וולט דיסני העולמית; ואיגור פוזניאק, נשיא ומייסד Lima Sky.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים לשנת 2011. כמו כן יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.