בשיאו של החרם: כמה עולה היום גביע קוטג'?

שופרסל במבצע של 2 גביעי קוטג' ב-10 שקלים "עד להודעה חדשה" ■ מגה מוכרת ב-5.49 שקלים לגביע, ורמי לוי גובה 4.9 שקלים על קוטג' של שטראוס

הרשתות לא יכלו לעמוד מן הצד עם פרוץ מחאת הקוטג', וחלקן יצאו במבצעים מיידיים, בין אם במסגרת ספין יחסי ציבור ובין אם תוך נקיטת עמדה: "אנחנו לצד הצרכן". כך או כך, אלה הם מחירי הקוטג' נכון להיום.

שופרסל: 2 ב-10 "עד להודעה חדשה"

2 גביעים ב-10 שקלים. המבצע, לפי שופרסל, יימשך "עד להודעה חדשה".

מגה: 5.49 שקלים לגביע

לפני כשבוע הכריזה רשת מגה כי תוריד את מחירי הקוטג' והגבינה הלבנה של תנובה, שטראוס וטרה ל-5.49 שקלים, ובתוך כך קראה ליצרניות להוריד את המחירים לאלתר בהתאם, היות שמדובר על מחיר הנמוך ממחיר הקנייה של הרשת, מחיר שגם הוגדר על-ידי זאב וורמברנד, מנכ"ל הרשת, כ"רצוי והוגן עבור כלל הגורמים".

בראיון ל"גלובס" הצטרף גם עדי צים, מבעלי כמעט חינם, לקריאה להוזלת המחיר. לדבריו, על תנובה להוזיל את מחירי מוצרי החלב ב-20%-30%.

רמי לוי: גביע של שטראוס ב-4.90 שקל

רשת רמי לוי מוכרת קוטג' ב-4.90 שקלים. מיום ראשון עד ספטמבר יחול המחיר על קוטג' שטראוס בלבד, ה"חלש" בקטגוריה. לדברי לוי, זה נעשה במטרה לגרום ליצרניות האחרות להוריד את המחיר מכוח השוק.

מחסני כמעט חינם: 4.50 שקלים לגביע

עד 10 ביולי מחיר הקוטג' ברשת יהיה 4.50 שקלים.

מוצרי קו-אופ ישראל, ממן ומיסטר זול: מוצרי חלב ללא מע"מ

גם רשתות שעם פרוץ המחאה לא נקטו עמדה (גם לא בתקשורת) החליטו בימים אלה להצטרף לחגיגה. חנויות הסופרמרקט של קו-אופ ישראל, ממן ומיסטר זול הכריזו כי כל מוצרי החלב יימכרו במהלך השבוע ללא מע"מ (עד יום ראשון הקרוב). המבצע מיועד לחברי מועדון ומותנה ברכישה של 50 שקל במיסטר זול ו-100 שקל בממן.