דניה סיבוס מקימה חברה ייעודית שתעסוק בתמ"א 38

החברה החדשה - דניה 38 - תנוהל על-ידי אילן ניב ותאתר מבנים הזקוקים לחיזוק מפני רעידות אדמה, תיזום התקשרות עם הדיירים לשפצם ותשווק הדירות החדשות שייבנו

החברות הגדולות במשק ממשיכות לגלות עניין בתוכנית המיתאר הארצית לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה. דניה סיבוס , זרוע הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל , הודיעה היום (ד') כי דירקטוריון החברה אישר את הקמת זרוע פעילות בתחום התמ"א 38 - חברת דניה 38.

את החברה החדשה ינהל אילן ניב והיא עתידה לאיתור בנייני מגורים הטעונים חיזוק, ליזום התקשרות עם דיירי הבניינים לביצוע עבודות החיזוק תמורת קבלת וניצול זכויות בניה נוספות. על פי מתווה פעילות החברה, מלבד הפעולות שתעשה מול הדיירים היא תהיה גם החברה המבצעת בפועל וגם תהיה אמונה על שיווק הדירות.

ניב, כיהן במהלך השנתיים האחרונות כמנכ"ל דניה סיבוס רוסיה והיה אחראי בין היתר על הקמת קניון אפי מול. טרם לכן היה אחראי על פרויקט הקמת קניון קוטרוצ'ן ברומניה.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, אמר כי "במסגרת האסטרטגיה העסקית של דניה סיבוס להרחבת תחומי פעילות נוספים הסינרגטיים לפעילותה העסקית תוך, הגדלת מקורות הרווחיות והצפת ערך למשקיעים השלימה לאחרונה דניה סיבוס את רכישת אפריקה ישראל מגורים, הקמת חברת פורמה, הקמת דניה 38 ונוסף, בחינה של אפיקי פעילות.מרבית המבנים בישראל שנבנו עד שנת 1980 אינם עומדים בדרישות התקן הישראלי לעמידות מבנים בפני רעידות אדמה. ולכן הקמת דניה 38 הינה מענה מקצועי, אמין ובעל חוסן פיננסי לצורך שנוצר בשוק לחיזוק המבנים".