תקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל עובר לגלר-נסיס

נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע

חודשים ספורים לאחר שאיבדו את תקציב נוקיה בשל תזוזות בינלאומיות בתקציב, מתהפך הגלגל, וגלר-נסיס מרוויחים הפעם מהתזוזות הבינלאומיות: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של המותג סמסונג, שטופל בשנה האחרונה בברוקנר-נטע-יער, עובר לגלר-נסיס, המשמש גם כשלוחה של ליאו ברנט בישראל.

מדובר בתקציב הפעילות התקשורתית של הנציגות הקוריאנית עצמה. מבחינה פרסומית עוסקת נציגות סמסונג בישראל בטיפול בסמסונג כמותג מטריה.

פרסומית, המותג סמסונג פעיל היום בשתי זרועות: הטלפונים הסלולריים המשווקים באמצעות סאני - שבתקציב הפרסום שלה מטפל משרד הפרסום מקאן-אריקסון; וחברת סם ליין - שמשווקת בישראל את כל קו המוצרים הלבנים והטלוויזיות, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל ברגב-קויצקי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנת 2010 עיקר הפרסום של סמסונג נעשה באמצעות רגב-קויצקי - המשרד פרסם בהיקף של כמעט 8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. ברוקנר-נטע-יער, שטיפל כאמור במותג המטרייה, היה אחראי לכ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם קצת פחות ממיליון דולר במחירים ריאליים. מקאן-אריקסון פרסם בשנה זאת בהיקף של כ-638 אלף דולר.

מנהל מחלקת השיווק של סמסונג בישראל, ברק פלצ'י, מסר בתגובה כי השינוי נעשה רק במשרד הפרסום של מותג הבית: "לגבי העבודה עם משרד הפרסום של שאר המפיצים, היא נמשכת ללא שינוי. ליאו ברנט קיבלו בעולם את מותג המטרייה, וכך גם בארץ". לדבריו, "יש כוונה להגדיל את ההשקעה בפרסום".