ביומו השני באוויר, ערוץ "הדור הבא", המשודר באפיק 25 ב-yes ובאפיק 29 בהוט, השיג נתוני חשיפה של 304 אלף צופים ביום - כך עולה מנתוני ועדת המדרוג. יצוין כי בשלב זה הערוץ פתוח ללא תשלום.
נתוני הצפייה באפיקי "הדור הבא" מציגים כבר ביומם השני רייטינג גבוה יותר מזה של ערוץ 24, ערוץ נישה של קשת, המשדר בשעות מקבילות, ושהחשיפה אליו עומדת על 223 אלף צופים ביום.
כך, הרייטינג היומי הממוצע באפיקי "הדור הבא", בין השעות 6:00 בבוקר ל-2:00 לפנות בוקר, עמד אתמול (ג') על מעט יותר מ-0.9% (19 אלף איש בממוצע בכל רגע נתון) - זאת בעוד שהרייטינג הממוצע של ערוץ 24 עמד על 0.8% (14 אלף צופים בכל רגע נתון).
כמו כן, נתוני הרייטינג הממוצע של היום השני (אתמול) מציגים עלייה קלה לעומת אחוזי הצפייה של היום הראשון, בו הרייטינג הממוצע עמד על 0.8%.
לשם השוואה - ביום הראשון של העונה הראשונה של "האח הגדול" עמד הרייטינג הממוצע באפיק 20, שגם הוא היה פתוח בתחילה ללא תשלום, על 1.1%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.