מנכ"ל תנובה: "הפתרון שלנו ייתן לצרכן את מה שהוא רוצה"

תנובה הודיעה כי היא מוזילה את הקוטג' ל-5.9 שקלים ■ אריק שור: "חייבים פתרון מערכתי כולל" ■ "בעליית המחיר האחרונה התחלנו לזהות את הבעייתיות בקוטג', ולכן לא העלינו המחיר"

‏"אנחנו כרגע לא עסוקים בנזק. עד עכשיו שברנו את הראש איך להציע פתרון ארוך טווח ויציב. אנחנו נלמד את הנזק שנגרם לנו, נפנים אותו ונפעל להמשיך ולטפח את תנובה כחברה הכי ישראלית שיש" - כך אומר מנכ"ל קבוצת תנובה, אריק שור, בשיחה עם "גלובס" שהתקיימה בעקבות החלטת החברה להוזיל את הקוטג'.‏

- האם פתרון למחיר הקוטג' בלבד יספק את הצרכן? ‏

‏"הפתרון שהצענו הוא פתרון נכון ועמוק. זה ייתן לצרכן את מה שהוא רוצה. בחלק גדול מהמוצרים האחרים יש לנו פתרונות מגוונים של מוצרים מפוקחים ולא מפוקחים, מותגים שונים, מאגדות, אריזות שונות. המרחב מאפשר להגיע למחיר אפקטיבי נמוך.

"מעבר לכך, אנחנו מצפים שהפתרונות היותר מהותיים יבואו מהוועדה שהקים שר התמ"ת שלום שמחון, והיא תיתן פתרונות עמוקים יותר לכל אורך שרשרת הערך שמייצרת את העלויות שמביאות את המחיר לצרכן. אנחנו מקווים שעבודת הוועדה תישא פירות במהרה. ‏

‏"תנובה נקראה גם לוועדה של השר שמחון וגם לפגישה עם שר האוצר שטייניץ, ובכל מקום שיכולנו לתרום פנינו, עשינו וניסינו להגיע לפתרון מערכתי כולל בכל במה".‏

- למה שלא תחזרו בכם מעליית המחיר האחרונה?‏

‏"כמו שאמרנו, אנחנו חייבים פתרון מערכתי שכולל את הרפתנים, המחלבות, הרשתות והממשלה. בעליית המחיר האחרונה אנחנו היחידים שלא העלינו את מחיר הקוטג' כי התחלנו לזהות את הבעייתיות שלו, בעוד שמתחרינו כן העלו את המחיר". ‏