החופש לדקור: 13 בני נוער נדקרו בקטטה באשדוד

קבוצה גדולה של בני נוער בני 16-19 יצאה לחגוג את תחילת החופש הגדול בפארק לכיש בעיר ■ הקבוצה הקימה מסיבה מאולתרת שבשלב מסוים הפכה לקטטה המונית

13 בני נוער נדקרו בקטטה המונית שהתרחשה הלילה בפארק לכיש באשדוד. קבוצה גדולה של בני נוער בני 16-19 יצאה לחגוג את תחילת החופש הגדול כשבשלב מסוים המסיבה המאולתרת הפכה לקטטה בה שלפו הנערים סכינים והחלו לדקור אחד את השני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו 13 פצועים לבתי החולים תל השומר, ברזילי באשקלון וקפלן ברחובות. מצבם של שניים מהנערים קשה, שישה נפצעו באורח בינוני וחמישה במצב קל.

נחום דוד, פרמדיק של מד"א שהיה בזירה אמר לחדשות 2 באינטרנט: "כשהגענו למקום היו עשרות רבות של בני נוער שהתגודדו באזור פארק לכיש וחגגו את תחילת החופש הגדול. התחילה פה קטטה בין חלק מהנערים והאירוע נגמר לא טוב עם 13 פצועים מתוכם שניים במצב קשה. הפצועים לא היו במקום אחד, מצאנו אותם פרוסים בשטח לצד בקבוקי אלכוהול שבורים ובגדים מגואלים בדם".

רק שלשום, ערב היציאה לחופש הגדול קרא נשיא המדינה שמעון פרס לבני הנוער: "אנא שמרו על חייכם. הימנעו משתיית אלכוהול ומאלימות מיותרת". הנשיא אמר את הדברים בטקס הענקת פרסי החינוך והוסיף כי "אני קורא לתלמידים , כמו גם להוריהם ולציבור כולו, לגלות משנה אחריות ויתר זהירות לגבי הדור הצעיר. אנו חייבים לשמור על חיי ילדנו".