ההמלצות החמות: 15 המניות שיקפיצו את וול סטריט בקרוב

JP מורגן צופה התאוששות כלכלית מאמצע יולי ומסמן 15 מניות שיובילו את וול סטריט מעלה בחודשיים הקרובים

תומאס לי, אנליסט בכיר בבנק ההשקעות JP מורגן, מעריך שהקיץ הקרוב יהיה "הקיץ של מניות הצריכה המחזורית" (מניות מסקטור הרכב, תיירות, ביגוד, פרסום וכו'). למעשה, לי כל כך מאמין שבמניות הסקטור, עד שהוא חושב שישנן 15 מניות מומלצות שירימו את מדד S&P 500 ב-6% במהלך החודשיים הקרובים.

"הנתוני המאקרו-כלכליים יתחילו להיות ממש טובים באמצע החודש על רקע ההתאוששות ביפן והירידה במחיר הנפט", כתב לי בסקירה שהוציא ללקוחותיו. הוא מוצא דמיון רב בין תנאי השוק היום לאלה ששררו בשנת 1992, על רקע ויכוח בקונגרס על תקרת הגירעון והוצאות הבריאות בארה"ב. כמובן שלא הכל דומה, שהרי ב-1992 האבטלה בארה"ב עמדה על 7.6% ולא על 9.1%, ויחס החוב-תוצר של ארה"ב לא נשק ל-100%.

אך עדיין, לי מעריך שמניות הצריכה המחזורית יציגו בתקופה הקרובה ביצועים דומים לביצועים שהציגו ב-1992. התוצאה, לדבריו, תהיה עלייה של מדד S&P 500 לרמה של 1,400 נקודות עד ספטמבר.

המניות עליהן ממליץ לי הציגו ביצועים פושרים מתחילת השנה, והוא מסביר זאת בהאטה הכלכלית שחוותה ארה"ב בחודשים האחרונים. עם זאת, הוא מציין כי "המניות הללו נסחרות בשווי אטרקטיבי והן יציגו תשואת יתר במחצית השנייה של השנה".

15 המניות המומלצות שלו נפלו ב-10% לפחות מהשיא שלהן:

AK Steel

Freeport-McMoRan Copper & Gold (סימול: FCX)

Aercap Holdings (סימול: AER)

Lamar Advertising Company (סימול: LAMR)

Cliffs Natural Resources (סימול: CLF)

Chicago Bridge & Iron Company (סימול: CBI)

Apollo Group (סימול: APOL)

NetApp (סימול: NTAP)

Cognizant Technology Solutions (סימול: CTSH)

Tesla Motors (סימול: TSLA)

Parker-Hannifin Corporation (סימול: PH)

priceline.com

ג'נרל אלקטריק

פוטאש

Riverbed Technology (סימול: RVBD)