פרשת שטראוס-קאהן: ה"פוסט" רומז שהחדרנית היא יצאנית

יו"ר קרן המטבע לשעבר השתחרר אמש ממעצר-הבית וחגג את שחרורו במסעדה בניו-יורק ■ מקור ל"פוסט": "החדרנית במלון קיבלה הרבה טיפים - ולא בגלל שהיא הביאה עוד מגבות"

ברגע ששוחרר ממעצר-הבית, דומיניק שטראוס-קאהן - מי שעמד עד לא מזמן בראשות קרן המטבע הבינלאומית ומואשם כעת באונס של חדרנית בבית-מלון - לקח את אישתו אן סינקלייר למסעדה איטלקית בניו-יורק. הוא חגג לא רק את שחרורו ממעצר-הבית, אלא את מה שמסתמן כקריסה של התביעה נגדו עקב חוסר אמינות של החדרנית שהתלוננה.

כפי שחשף שלשום (ה') העיתון "ניו-יורק טיימס", החוקרים בפרשה גילו שיחת טלפון של החדרנית עם ידיד שלה, עבריין המרצה עונש מאסר בכלא. "לבחור הזה יש הרבה כסף", אמרה החדרנית לידידה, תוך שהיא מתכוונת לשטראוס-קאהן. "אל תדאג, אני יודעת מה אני עושה".

מקרה האונס הופך אט-אט לפרשה אחרת, והחוקרים סבורים כי החדרנית שיקרה להם ולחבר המושבעים. (לסיפור המלא - לחצו כאן)

בדיווח ב"ניו-יורק פוסט" מהיום נטען כי החדרנית בבית-המלון הייתה זונה. המקור מסר ל"פוסט" כי "היא קיבלה הרבה טיפים, אם אתה יודע למה אני מתכוון. וזה לא שהיא הביאה עוד כמה מגבות בשביל זה".

מאז מעצרו ב-14 במאי, שטראוס-קאהן בילה לילה אחד בחדר המעצר בתחנת משטרה, לילה נוסף במעצר בבית המשפט, 4 לילות בבית הסוהר, ואת שאר הלילות במעצר-בית בדירה יוקרתית במנהטן.

הלילה, כאמור, הוא השתחרר ממעצר-הבית וחגג במסעדה איטלקית. כעת הוא ממתין לדיון הבא במשפטו, שייערך ב-18 ביולי.