שריפה פרצה במשרדי גינדי בת"א; אין נפגעים ולא נגרם נזק

מדובר ב"בניין המילניום" ברחוב הארבעה בתל אביב, שם פרצה שריפה בקומות התחתונות של המבנה ■ כוחות הכיבוי השיגו במהירות שליטה על האש ■ בשלב זה טרם ברור אם מדובר בהצתה או בדליקה

בהלה נרשמה בשעות הבוקר ב"בניין המילניום" ברחוב הארבעה בתל אביב, בעקבות שריפה שפרצה בקומות התחתונות של המבנה. כל יושבי המקום פונו מהבניין, אך כוחות הכיבוי השיגו במהירות שליטה על האש.

מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי השריפה פרצה במשרדי "גינדי", בקומות הראשונות של הבניין. למקום הוזעקו שלושה צוותי כיבוי שהחלו לפנות את אלפי העובדים ששהו בבניין המשרדים.

"הקומות הראשונות התמלאו בעשן סמיך במהירות", סיפר לחדשות 2 באינטרנט קצין כבאות ת"א, רונן משטייב. "3 צוותי כיבוי שהגיעו לזירה פינו את יושבי המשרדים והחלו בפעולות הכיבוי. השגנו שליטה על האש במהירות וכעת בודקים כיצד פרצה הדליקה".

בתום מאמצי הכיבוי, החלו חוקרי הכבאות לבדוק את נסיבות האירוע. בשלב זה טרם ברור אם מדובר בהצתה או בדליקה שפרצה כתוצאה מקצר חשמלי.

מחברת הניהול של מגדלי המילניום נמסר, כי השריפה ארעה במטבע של משרד המכירות של גינדי החזקות שבקומת הכניסה שמגדל, ככל הנראה לאור קצר חשמלי. לא נגרם נזק למעט מספר מנורות שנשרפו, ולא היו נפגעים. חברת הניהול מחזיקה כרגע את המגדל לשגרה.

מגדל המילניום מוחזק בידי נכסים ובניין (50%) וסקורפיו של בני שטיינמץ (50%).