התפוצצה עסקת רכישת הבית של פנינה רוזנבלום ע"י ענבל אור; רוזנבלום: "היא ניצלה אותי"; אור: "מכרתי שם דירות"

כך נחשף ב"לילה כלכלי" ■ ענבל אור בתגובה: "אני לא רוצה לפגוע בפנינה, אבל יש לה הלוואה מאוד גדולה על הבית, וההלוואה הזו הולכת וגדלה"

התפוצצה עסקת רכישת הבית של פנינה רוזנבלום ברמת גן על ידי יזמית הנדל"ן ענבל אור, בעלת חברת קבוצות הרכישה אור סיטי נדל"ן. כך נחשף הלילה (א') בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. בעקבות פיצוץ העסקה התגלע סכסוך חריף בין רוזנבלום לאור.

בתחילת השנה מכרה רוזנבלום את ביתה למארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור תמורת 14.5 מיליון שקל. מדובר בווילה בשטח בנוי של 600 מ"ר ברחוב שרת ברמת גן. הבית המפואר כולל בריכת שחייה, מעלית ופינוקים נוספים, ובשנת 2007 עמד למכירה בעבור 2.5 מיליון דולר (אז, 10 מיליון שקל). הכוונה של אור הייתה להרוס את הווילה ולבנות על השטח 6 דירות.

"אני מאוכזבת", אמרה רוזנבלום ל"לילה כלכלי". "חיכיתי מפברואר והאופציה של ענבל אור הסתיימה והיא ביקשה הארכה ופגשתי אותי והיא ביקשה שוב הארכה... היא הבטיחה שתממש את האופציה. נתתי לה עד ה-1 ביולי ב-10:30 בבוקר. התאריך הזה עבר. בסך הכל היא הייתה אמורה לשלם מיליון שקל בחודש ספטמבר. בסופו של דבר היא לא הצליחה לממש את האופציה אחרי כל העיכובים. היא ניצלה את השם שלי; היא לא הייתה צריכה לעשות חשיפה כזו גדולה מהעסקה אם לא הייתה לה כוונה לממש את האופציה.

בהמשך שיגרה רוזנבלום עקיצה לעבר אור, שאמרה לאחרונה בראיון ל"גלובס" כי בכוונתה לכבוש את מנהטן ולהיות כמו דונלד טראמפ: "אני לא מבינה למה ענבל אור הייתה צריכה את כל התקשורת הזו מסביב אם היא לא התכוונה לממש את האופציה. מי שרוצה להיות דונלד טראמפ אז... אני מאחלת לה שתהיה דונלד טראמפ...".

אור מסרה בתגובה: "צר לי שפנינה מנהלת את המלחמות האלה דרך התקשורת. אני לא רוצה לפגוע בפנינה אבל יש לה הלוואה מאוד גדולה על הבית וההלוואה הזו הולכת וגדלה. אנחנו מדברים על חשיפה של 16.5 מיליון שקל וזה יותר ממחיר הבית. פנינה לא אפשרה לנו לממש את האופציה על הבית".

כשנשאלה על הזכויות שלה למימוש האופציה על הבית, אמרה אור: "אני לא אוותר על הזכויות שלי ואתבע אותן גם בבית משפט". כאשר נשאלה האם מכרה כבר דירות בפרויקט שהיה אמור לקום במקום, אמרה אור: "בוודאי שמכרתי דירות וכעת אצטרך לפזר הכל".