צנורות תקים קו ייצור חדש בהשקעה של עשרות מיליוני ד'

מנכ"ל צנורות איציק מולכו: "קו הייצור החדש יסלול לחברה את הדרך להיכנס לשווקים חדשים ויאפשר פנייה גם לשווקים בחו"ל, מגמה בה החלה החברה בשנה האחרונה"

צנורות, יצרנית צינורות הפלדה הגדולה בישראל מקבוצת גאון אחזקות, מרחיבה בצורה משמעותית את יכולות הייצור בדרך לכניסה לשווקים חדשים: החליטה להקים קו ייצור חדש עם תפר ספיראלי בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים.

קו הייצור החדש יגדיל משמעותית את כושר הייצור של החברה וישפר את כושר התחרות שלה. הפרויקט צפוי להימשך כשנתיים, ולהערכת החברה קו הייצור החדש יחל לפעול כבר באמצע 2013.

דירקטוריון צנורות אישר לחברה תקציב השקעות של כ-150 מיליון שקל להקמת קו הייצור החדש ולשדרוג קווי הייצור הקיימים בשטח מפעלה שבצריפין, וזאת כחלק מהמשך ההיערכות האסטרטגית של החברה לפרויקטי תשתיות המים והגז בישראל. צנורות תממן את הפרויקט ממקורות קיימים וכן באמצעות אשראי מגופים בנקאיים ואחרים.

חברת צנורות רכשה לאחרונה את השליטה (71%) בחברת פלסים, יצרנית צינורות הפלסטיק הגדולה בישראל, מהלך שחיזק משמעותית את היצע הפתרונות שלה ללקוחות ואת מעמדה התחרותי והעסקי. הכניסה לתחום צנרת הפלסטיק מלווה אף היא בשדרוג אסטרטגי של יכולות הייצור בקבוצה וייעול הפעילות.

מנכ"ל צנורות, איציק מולכו, מציין כי "צנורות מחויבת להמשך השקעה ושדרוג של קווי הייצור כמענה מלא ואיכותי לצרכי הלקוחות. ההשקעה החדשה ממשיכה את תנופת העשייה בחברה ומצטרפת להשקעה קודמת של צנורות, לפני כשנה וחצי, בהקמת קו ייצור של צינורות 100 אינץ' שאפשר לחברה לעמוד ביעדים שהציבו לעצמן המדינה וחברת מקורות בכל הקשור להקמת ופיתוח קווי הולכה למתקני ההתפלה הגדולים המוקמים בישראל".