עסקת מנופים: בן-זקן ונניקשווילי ירכשו לפי 91 אגורות למניה

ג'קי בן-זקן ואברהם נניקשווילי רוכשים בחלקים שווים את כל החזקותיה של ASTC במניות מנופים (המהוות 36.9% מההון) בתמורה לכ-385 מיליון שקל

שינוי בעסקת רכישת השליטה בחברת מנופים. על-פי ההסכם החדש, במועד ההשלמה ירכשו ג'קי בן-זקן ואברהם נניקשווילי בחלקים שווים ביניהם, את כל החזקותיה של ASTC במניות החברה (המהוות 36.9% מההון) בתמורה לכ-385 מיליון שקל, המשקפים תמורה של 91 אגורות למניה.

300 מיליון שקל ישולמו ל-ASTC הנמצאת בשליטת מרכוס וובר במועד הסגירה והיתרה בסך 85 מיליון שקל (בתוספת ריבית) תשולם בתוך שנה ממועד הסגירה. נציין כי שווי השוק של מנופים עומד כיום על כ-914 מיליון שקל ומחיר המניה על 88 אגורות.

בנוסף, ירכשו בן-זקן ונניקשווילי את כל החזקותיה של ASTC באג"ח להמרה של החברה, בתמורה לכ-932 אלף שקל.

כבטוחה לתשלום השני בגין המניות, הרוכשים ישעבדו לטובת ASTC בשעבוד קבוע מדרגה ראשונה כ-93.25 מיליון מניות מתוך מניות ASTC , המהוות 8.14% מהונה המונפק של החברה בדילול מלא, לרבות כל הזכויות הצמודות למניות אלה, ובנוסף יתנו ערבות אישית לטובת ASTC לקיום התחייבויותיהם לתשלום השני בגין המניות.

בכפוף להתקיימותם של התנאים המתלים בעסקה, נקבע בהסכם החדש כי העסקה תושלם עד ל-1 בספטמבר.

במידה שלא תושלם העסקה, לוובר וננישווילי יש אופצייה לרכוש את המניות של בן-זקן בחברה, המחזיק 10.58% בדילול מלא, במחיר של 80 אגורות למניה וזאת תוך 3 חודשים לאחר מועד ההשלמה.