די מדיקל מזנקת ב-4%: סטי האינפוזיה של החברה יופצו בקנדה

על-פי איגוד הסכרת הבינלאומי, בקנדה ישנם כ-2.9 מיליון חולי סכרת המהווים 11.6% מאוכלוסיית המדינה

די מדיקל, חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, הודיעה היום כי חברת הבת, Spring Health Solutions חתמה על מכתב כוונות לא מחייב עם חברת Dex Medical, המפיץ הגדול בקנדה של מוצרים לטיפול בסכרת, שתהפוך למפיץ הבלעדי של סטי האינפוזיה האוניברסליים ספרינג בקנדה.

Spring Health ו-Dex Medical יכנסו כעת לתקופה נוספת של משא ומתן במטרה לחתום על הסכם סופי ומחייב. על פי איגוד הסכרת הבינלאומי, בקנדה ישנם כ-2.9 מיליון חולי סכרת המהווים 11.6% מאוכלוסיית המדינה. מספר זה צפוי לגדול בצורה משמעותית ככל שהאוכלוסיה מתבגרת. בהמשך לאונטריו, ססקצ'ואן, ניופאונדלאנד ולברדור, מחוז קוויבק התחיל לאחרונה בכיסוי ביטוחי של משאבות אינסולין לילדים ולמבוגרים עם סכרת סוג 1.

"מספר החולים המעוניינים במוצרים פורצי דרך לטיפול בסכרת, כגון סטי האינפוזיה האוניברסליים ספרינג, הולך וגדל ככל שגדלה המודעות ליתרונות באיכות החיים והיתרונות הקליניים של משאבות אינסולין" ציינה זואי מאיירס, סמנכ"ל המסחור בדי מדיקל. "על מנת לענות על הביקוש הצפוי בקנדה, הסכמנו עם Dex Medical על הפיכת מוצר חשוב זה לזמין באופן מיידי למכירה ולמשלוח".

סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג מותאם לשימוש ברוב משאבות האינסולין המשווקות כיום. מעבר לדרישה המינימלית להעברת תרופות בצורה תת עורית, לסט האינפוזיה ספרינג מאפיינים ייחודיים כמו למשל מחט נסתרת הנשלפת בצורה אוטומטית מהגוף, חיבור התאפשר ב-360 מעלות והמחדיר הקטן בעולם.

בסיס סט האינפוזיה ספרינג הינו מנגנון ה-Detach-Detect המוגן בפטנט. אם בסיס סט האינפוזיה מתנתק מגוף המשתמש, מופעל מנגנון חסימה הגורם לסגירה של הצינורית. סגירת הצינורית מפעילה התרעה על חסימה במשאבות אינסולין. המאפיין הייחודי הזה, מאפשר אמינות יוצאת דופן לשליטה רציפה וניטור של הולכת האינסולין ומספק -אלמנט בטיחות נוסף בעיקר עבור ספורטאים והורים של ילדים חולי סכרת.