מגדל רכשה "מגדל ארמון" בחיפה ב-100 מ' ש'

חברת הביטוח מגדל רכשה את בניין המשרדים מידי משפחת גרדינגר ■ הנכס כולל כ-15 אלף מ"ר משרדים, כ-3,000 מ"ר למסחר וכ-400 מקומות חנייה

חברת הביטוח מגדל רכשה את בניין המשרדים "מגדל ארמון" שברחוב הנביאים בשכונת הדר בחיפה מידי משפחת גרדינגר, תמורת כ-100 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

בקרקע פעל בעבר בית הקולנוע ארמון, שהיה ידוע בשל גגו הנפתח והמבנה הארכיטקטוני בעל החזית העגולה. הקולנוע, שנפתח לציבור בשנות ה-30 של המאה הקודמת, הכיל 1,800 מושבים ותאים יוקרתיים להשכרה. הקולנוע נהרס ב-1998 ותחתיו נבנה "מגדל ארמון" ובו 18 קומות משרדים מעל קומת מסחר הכוללת גם קומת גלריה.

הנכס כולל כ-15 אלף מ"ר משרדים, כ-3,000 מ"ר למסחר וכ-400 מקומות חנייה. שטחה של כל קומת משרדים בבניין הוא כ-1,000 מ"ר. חלק גדול משטח הבניין מושכר לגורמים מסחריים שונים, כולל בנק הפועלים, רשת סופר פארם וקופת חולים. בשאר השטח תשתמש מגדל לשימושה העצמי, לצורך משרדיה בצפון הארץ.

מנהל תחום הנדל"ן במגדל, שלמה גוטמן, אישר את הפרטים. יצוין שמסלול הרכבת הקלה של חיפה, המטרונית, עובר סמוך לבניין, והרכבת צפויה להתחיל לפעול בספטמבר 2012.

העסקה של מגדל מסמנת סנונית ראשונה של חזרת הפעילות השוקקת של ענף המשרדים לרחוב הנביאים. בעשור האחרון נטשו משרדים רבים את הרחוב, בעקבות מעבר בתי המשפט וקרית הממשלה משכונת הדר לעיר התחתית. בעקבות המעבר עברו משרדי עורכי הדין מרחוב הנביאים לאזור כיכר פריז. אולם בשנתיים האחרונות שודרג הרחוב מבחינת מדרכות ותאורה ובענף הנדל"ן צופים עסקאות נוספות של נכסי משרדים ברחוב.