נועם שליט: "מי שמפחד ממחבלים לא ראוי לפקד על צה"ל"

אביו של החייל החטוף גלעד שליט: "מאז שגלעד בשבי, שוחררו המון אסירי חמאס. אסירי חמאס מקבלים בכלא יחסי VIP וגלעד לא זוכה לראות אור יום"

"בנינו גלעד קבור חי זה 5 שנים בעזה. איש אינו יודע דבר על גורלו. אות החיים האחרון היה לפני שנתיים. מאז שקט, כל דממה, דקה. חצי עשור חלף, לצערי 2 ממשלות ישראל, נכשלו כישלון חרוץ להחזיר חייל. הם נכשלו בחובתם המוסרית העליונה". כך אמר היום נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, בכנס של המגזר החרדי.

"הם כשלו גם במו''מ, כשניהלו מו''מ, עקב טעויות אסטרטגיות, הכתיבו חוטפיו של גלעד מחיר שקשה לשלם. אנשי החמאס לא יורדים ממנו. הממשלות גם נכשלו להפעיל מנופי לחץ על חוטפיו. כבשנו את עזה אבל נסוגנו לפני שקיבלנו פתק על גלעד".

עוד אמר שליט כי "מאז שגלעד בשבי, שוחררו המון אסירי חמאס. אסירי חמאס מקבלים בכלא יחסי VIP וגלעד לא זוכה לראות אור יום. כל יום שעובר, מקרב את מצבו של גלעד לזה של רון ארד - אמר שאול מופז. הדמיון מצמרר. כפי שכתוב בכתובים: פדיון שבויים קודם ללימוד תורה".

"המחיר של גלעד לא השתנה. כל הבכירים במערכת הצבאית סבורים שישראל יכולה להתמודד ולספוג את המחיר. מי שמפחד מכמה מחבלים, לא משנה כמה מסוכנים יהיו, ומעדיף להפקיר חייל בשבי, לא זכאי לפקד על חילות צה''ל".