חברת מחשוב הענן קלאוד-שר גייסה 10 מיליון דולר

המנכ"ל גורי שטרק: "קצב הצמיחה של החברה מהיר וכיום יש לנו 50 אלף משתמשים"

חברת מחשוב הענן קלאוד-שר (CloudShare) הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון שלישי בהיקף של 10 מיליון דולר. קלאוד שר שהוקמה בשנת 2005, מספקת שירותי מחשוב ענן למפתחים ואנשי IT וגייסה עד היום 26 מיליון דולר, כולל הנוכחי.

את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית גלובספאן קפיטל לצד המשקיעים הקיימים בחברה, סקויה קפיטל, צ'רלס ריבר ונצ'רס וג'מיני ישראל.

גורי שטרק, מנכ"ל החברה אמר כי החברה מציעה שירותים למפתחים ואנשי IT עצמאיים ברחבי העולם, אמר כי "אנחנו מציעים להם סביבת פיתוח על הענן. מה שיכול לקחת להם שבועות לעשות על פלטפורמת הענן של אמזון יקח להם רק כמה דקות ספורות על המערכת שלנו. אנחנו אורזים את כל מה שנחוץ למפתחים לעבוד על הענן, ומשווקים להם".

לדברי שטרק, לקוחות החברה הם 20 מיליון המפתחים העצמאים ברחבי העולם: "הם מפתחים יישומים ואנחנו מציעים להם את כל הכלים הנחוצים להם".

כיום החברה ממוקדת בפניה אל המפתחים הללו, אך שטרק אומר כי החברה תציע בקרוב מוצרים גם לחברות גדולות וגם לפרטיים: "קצב הצמיחה של החברה מהיר וכיום יש לנו 50 אלף משתמשים. בשונה משירותים חינמיים אחרים, הלקוחות שלנו משלמים דמי שימוש".

רוב לקוחות החברה, אומר שטרק ממוקמים בארה"ב: "מאחר ואנחנו משווקים באנגלית, גילינו שיש לנו גם מכירות באסיה מבלי שנכוון לשם כעת".