נתניהו מתבדח על הקוטג': "התאריך בסדר, המחיר לא"

במהלך סיור פתע שערך במעון לקשישים ניצולי שואה בבאר-יעקב, התבדח נתניהו לאחר שמצא גביעי קוטג' מונחים במקרר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הבוקר (ד') ביקור פתע במעון לקשישים ניצולי שואה בבאר-יעקב. במהלך הסיור שערך במקום מצא נתניהו גם זמן להתבדח - הפעם על מחירי הקוטג'.

סגן השר יעקב ליצמן והשר יוסי פלד התלוו לראש הממשלה בביקורו, שנערך כדי לבחון את היחס לקשישים הגרים במעון, את תנאי מגוריהם והטיפול בהם. השלושה הקפידו לעשות בדיקה מקיפה ואף בחנו את רמת הניקיון והאוכל במטבח.

כשהגיעו למטבח, פתח נתניהו את המקרר כדי לבדוק את תכולתו והופתע לגלות שם גביעי קוטג' רבים. ראש הממשלה הרכיב את משקפיו, בחן את אחד הגביעים ואמר בהומור: "התאריך בסדר, המחיר לא משהו".

"חשוב שהקשישים ידעו שאכפת לנו"

במהלך הסיור נפגש ראש הממשלה עם הניצולים ושמע את דעתם על איכות הטיפול והתנאים להם הם זוכים. כמו כן ביקש ראש הממשלה מדיירי המקום לדווח לכל הגורמים המוסמכים ואף ללשכתו באם ישנן בעיות במקום.

ראש הממשלה ציין בסוף הביקור כי בעקבות דיווחים מטרידים על טיפול במעונות לקשישים ניצולי שואה הוא החליט לבדוק מקרוב את התנאים. "אני שמח לראות שהקשישים הגרים פה מרוצים מהתנאים. ישנו אוכל טרי ומטבח נקי, והם מטופלים היטב".

נתניהו הוסיף: "חשוב שהקשישים יידעו שאכפת לנו כיצד מתנהל הטיפול. חשוב שיידעו שהמדינה, אשר אחראית על המעונות הללו, תוודא מקרוב שהיחס הולם. אנו נחזור שוב ונעשה ביקורים נוספים, אנחנו דורשים לא פחות מאשר טיפול מצוין".