שטראוס משיקה את "סדרת השף אייל שני" תחת המותג תפוצ'יפס

זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ תעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וטעימות בנקודות המכירה

‏שטראוס פריטו ליי חברה לשף אייל שני ומשיקה את "סדרת השף אייל שני" תחת המותג תפוצ'יפס. היקף ההשקעה במהלך עומד על 3 מיליון שקל.

שטראוס תעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וטעימות בנקודות המכירה. ‏ ‏

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988