מניית היום: מזנקת ב-6% בעקבות היתרי שיווק בארה"ב

גליקומיינדס הרחיבה את היתרי השיווק של בדיקות האבחון למחלת הטרשת הנפוצה ל-48 מדינות בארה"ב

חברת הביומד גליקומיינדס הרחיבה את היתרי השיווק של בדיקות הדם שפיתחה לאיתור ואבחון חולי טרשת נפוצה ל-48 מדינות בארה"ב: קיבלה אישור לשיווק בדיקות הדם הייחודיות גם מרשויות הבריאות במדינות פנסילבניה, מרילנד ורואד איילנד.

בכך השלימה גליקומיינדס בתוך פחות משנה אישורי שיווק בכל מדינות ארה"ב, להוציא מדינות ניו יורק ופלורידה, שאף בהן בכוונת החברה להגיש עוד ב-2011 בקשות נפרדות לגורמי הרגולציה הרלוונטיים לקבלת ההיתר. ההיתרים החדשים, לצד השלמת קבלת ההיתרים במדינות ניו יורק ופלורידה, ירחיבו משמעותית את הנגישות של גליקומיינדס לחולי טרשת נפוצה בארה"ב, בהן מרוכזים כ-21% מהחולים בארה"ב.

המעבדה המרכזית של גליקומיינדס בקליפורניה אושרה על ידי רשויות הבריאות בארה"ב לביצוע בדיקות מסוג High Complexity Testing בתחומים של אימונולוגיה וכימיה, לאחר שנבחנה הן בביצוע בדיקות שטח והן בעמידה בכל התנאים שנקבעו. בדיקה שלישית של גליקומיינדס לחיזוי התקפים קליניים עבור חולים בשלב המחלה הראשוני, סיימה לאחרונה בהצלחה תוצאות ניסוי קליני, ובקשה לאישורה תוגש בקרוב ל-CMS, הגורם האחראי על רישוי כלל המעבדות בארה"ב.

גליקומיינדס מגדילה בהתמדה את קצב שיווק ומכירת בדיקות הדם הייחודיות בארה"ב, ובחודש יוני לבדו הוזמנו בדיקות כמו בכל הרבעון הראשון של 2011. עד היום ביצעה החברה כמה מאות בדיקות במעבדת החברה בארה"ב, והיקף ההזמנות עולה בהתמדה מחודש לחודש.

גליקומיינדס, המפתחת ומוכרת טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך לאבחון מוקדם וניהול של מחלת טרשת נפוצה, חתמה לאחרונה על הסכמי מחקר לאיתור החולים במחלת הטרשת הנפוצה גם לאחר תוצאה שלילית ראשונית וכן לאבחון מראש של הידרדרות מואצת של חולי טרשת נפוצה לנכויות חמורות בטווח של 10 שנים ממועד הבדיקה.