ברקליס על הבנקים בארה"ב: "43% אפסייד לסיטיגרופ"

לקראת פרסום דוחות הרבעון השני בארה"ב, ברקליס מוסיפים להיות שוריים על הבנקים המובילים ■ צופים לבנק אוף אמריקה פרמיה של 77%; "אפסייד של 48% ל-JP מורגן"

בבית ההשקעות ברקליס קפיטל צופים כי דוחות הרבעון השני של בנק אוף אמריקה, סיטיגרופ ו-JP מורגן - שלושה מהבנקים המובילים בארה"ב - יהיו טובים. כלכלני ברקליס מתקפים את תחזיותיהם הפיננסיות לשלושת הבנקים לשנים 2011 ו-2012, ומצמידים למניותיהם מחירי יעד המשקפים פרמיה של מעל 40% לפחות.

על פי ברקליס, JP מורגן צפוי לדווח על עליה בהכנסות ברבעון השני. עוד מעריכים כלכלני בית ההשקעות שהבנק יציג רווח למניה של 1.26 דולר למניה, לעומת התחזיות בשוק שצופות רווח של 1.22 דולר למניה. ברקליס משאירים את המלצתם על מניית JP מורגן ללא שינוי - "תשואת יתר". כמו כן, מצמידים בבית ההשקעות למניה מחיר יעד של 60 דולר, המשקף פרמיה של 48% על מחיר הסגירה של המניה ביום ו', בוול סטריט.

"הנוכחות של סיטיגרופ בשווקים המתעוררים תהווה מקור צמיחה להלוואות", מעריכים כלכלני ברקליס. בברקליס צופים כי הבנק יציב ברבעון השני רווח של 0.95 דולר למניה, לעומת פי לרווח של 0.97 דולר למניה על פי אנליסטים בשוק. בברקליס מותירים את המלצתם על "תשואת יתר", עם מחיר יעד של 60 דולר למניה - המשקף פוטנציאל צמיחה של 43% ביחס למחיר המניה כיום.

ברקליס מעריכים בנק אוף אמריקה יציג ברבעון השני רווח נקי שנע בין 3.2 מיליארד דולר ל-3.7 מיליארד דולר - המשקף רווח למניה שנע בין 0.28 דולר ל-0.33 דולר למניה. כלכלני בית ההשקעות מותירים על המלצתם למניית בנק אוף אמריקה על "החזק" עם מחיר יעד של 19 דולר למניה - פרמיה של 77% על מחיר המניה כיום.