הפנטהאוז במגדל מאייר ב-170 מיליון שקל - שווה או לא?

הפנטהאוז, בגודל 1,500 מ"ר, משתרע על קומות 36 ו-37 ■ המיקום והיוקרה הם שילוב מנצח אך המחיר וצפי לגמר הבנייה מעיבים על "החזירות הקפיטליסטית"

למה כן

1. מיקום: שד' רוטשילד מציעות שילוב מנצח: חיי-לילה במרחק ירידה במעלית ומרכזי תרבות ופנאי במרחק הליכה. גם תעסוקה לא חסרה בסביבה וצירי התחבורה יובילו בקלות גם למרחקים גדולים יותר.

2. יוקרה: המגדל המתוכנן אמור להיות אחד היוקרתיים בתל אביב: בריכה חצי אולימפית, ספא ועוד. גם הדירה עצמה עצומת מימדים, עם מרפסת שממנה יוכל הרוכש להשקיף על כל תל אביב.

3. כבוד וערך: האדריכל ריצ'ארד מאייר, שתיכנן גם את המגדל כולו, יתכנן את עיצוב הפנים של הדירה, עם הרוכש. עובדה שהקונה יוכל להשוויץ בה ותוסיף גם לערך הדירה.

למה לא

1. מחיר: בסכום גבוה כל כך ניתן היה לרכוש לאחרונה את הבית היקר ביותר ברחוב היקר ביותר בישראל (145 מיליון שקל שילם טדי שגיא לבית ברח' גלי תכלת בהרצליה פיתוח) ולהישאר עם עודף לעוד כמה וילות.

2. חזון למועד: צוותי הבנייה עומלים בימים אלה על מרתפי החנייה - רחוק מאוד מהקומה ה-36. עד שהדירה תהיה מוכנה מחירה עלול להשתנות וגם מי יודע מי יהיו השכנים.

3. "חזירות קפיטליסטית": הבון-טון היום של עשירי ישראל הוא לא לנקר עיניים יותר מדי. מי שיקנה דירה ב-170 מיליון שקל עלול להיהפך ליעד קלאסי למתקפת הפרולטריון (אורי חודי).