חברת R&B Media תנהל את הזיכיון של "פורבס ישראל"

הזיכיון הישראלי של פורבס מצוי בידי קבוצת ג'רוזלם פוסט של אלי עזור, שהפקיד את ניהולו בידי רפי רוזנפלד וניר ברזילי ■ השניים פרשו בתחילת השנה "ממעריב" והקימו את R&B Media

עורכיו הכלכליים לשעבר של "מעריב " יהיו המו"לים של "פורבס ישראל" - הזיכיון הישראלי של מגזין הכלכלה האמריקני מצוי בידי קבוצת ג'רוזלם פוסט של אלי עזור, שהפקיד את ניהול המגזין בידי רפי רוזנפלד וניר ברזילי, ממקימי חברת R&B Media.

ל"גלובס" נודע, כי R&B Media חתמה באחרונה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת ג'רוזלם פוסט שבבעלות אלי עזור, המחזיק בזיכיון ל"פורבס ישראל". רוזנפלד וברזילי ינהלו בפועל את המותג האמריקני בישראל ובימים אלה מגבשים צוות שיוביל את העיתון. בימים האחרונים מקיימים השניים מכרז להקמת אתר ואפליקציות מקומיות ל"פורבס" וערכו סדרת פגישות עם חברות לבניית אתרים.

רוזנפלד וברזילי פרשו בתחילת השנה מ"מעריב" והקימו את החברה המספקת תכנים כלכליים לגופים פיננסיים ומייעצת לבנקים ולבתי השקעות בתחום התוכן הדיגיטלי. לצד פעילות זו, הודיעו השניים על השקעה בגופי תוכן עצמאיים בפלטפורמות דיגיטליות, ובהן סמארטפונים וטאבלטים.

"פורבס", אחד המגזינים הכלכליים הפופולריים בעולם, מוכר בעיקר בזכות רשימות הדירוג הכלכלי שלו ומחקרים נוספים העוסקים בתחום הפיננסי. מדי שנה הוא מפרסם את רשימת עשירי תבל, ורשימות נוספות כמו "כוכבי הבידור המרוויחים", "הנשים העשירות" ועוד. לצד המגזין הכלכלי מוציאה לאור הקבוצה גם מגזינים נוספים כמו "פורבס לייף" העוסק בתחומי הלייף סטייל ומפעילה את האתר Forbes.com.

פורבס האמריקנית מתחזקת זיכיונות רבים ברחבי העולם, כאשר הזיכיון הישראלי הוחזק מאז שנת 2004 ועד לפני שנתיים בידי קבוצת SBC, אשר מכרה את הזיכיון לעזור בזמן שעברה שינוי והפכה למוטו תקשורת. עורכת העיתון לשעבר, גילי דינשטיין, מונתה באחרונה לעורכת "עסקים" של "מעריב". כיום עורך את העיתון בועז בן נון.