לא על חשבון הבטיחות: אלקטל משיקה טלפון קבוע לרכב

הטלפון הקבוע של חברת אלקטל שהושק בשבוע שעבר בפלאפון יציע מכשיר בטכנולוגיית דור 3, מסך בגודל של 2.8 אינץ' והתקן GPS חיצוני ■ המחיר: 2,510 שקל

שוק הטלפונים הקבועים לרכב לא זוכה עדיין למספיק דגמים חדשים והצרכנים שרוצים להשתמש באפליקציות בזמן שהם שוהים במכונית שלהם, צריכים להסתפק בסמארטפון האישי. הטלפון הקבוע של חברת אלקטל שהושק בשבוע שעבר בפלאפון לא ייתן פתרון לאותם לקוחות, אולם הוא יציע להם מכשיר לרכב בטכנולוגיית דור 3, שלא הייתה זמינה במכשירים מהסוג הזה בטכנולוגיית הרשת בה עובדת היום פלאפון.

דגם CP-100 כולל מסך בגודל של 2.8 אינץ' והתקן GPS חיצוני, המאפשר להשתמש בתוכנת הניווט של טלמפ הפועלת ברשת פלאפון. המכשיר פותח על-ידי חברת אקסל טלקום יחד עם אלקטל מובייל ופלאפון.

"כיוון שמדובר במכשיר, המציע לנהג הרבה יותר מאשר רק לענות לטלפונים, היה לנו חשוב מאוד לשים את הדגש על בטיחות הנהיגה", אומר רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אקסל טלקום, יבואנית המכשיר. "בחרנו לשלב בו GPS איכותי עם צג גדול, שמע מעולה המבוסס על מעבדי קול מתקדמים לסינון רעשים ומגברים מתוצרת Yamaha, וכן כפתורי תפעול גדולים ונגישים, כדי לאפשר לנהג להפעיל את הטלפון באופן אינטואיטיבי ומהיר ככל הניתן, מבלי להסב את תשומת ליבו מהכביש".

עלות המכשיר 2,510 שקל (או 70 שקל ב-36 תשלומים).