ענבל אור מעבירה את תקציב הפרסום ליהושע TBWA

חברת אור סיטי נדל"ן תשקיע 10 מיליון שקל במיתוג מחדש ■ משרד יחסי הציבור של צבי וילדר את ניהול התקשורת של הקבוצה

חברת הנדל"ן אור סיטי שבבעלות ענבל אור החליטה לנסות לשחק במגרש של הגדולים גם בכל הקשור להשקעות בפרסום: ל"גלובס" נודע כי החברה התקשרה עם משרד הפרסום יהושע TBWA, במטרה לצאת במהלך מיתוג גדול בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. לצד יהושע TBWA קיבל משרד יחסי הציבור של צבי וילדר את ניהול התקשורת של הקבוצה.

אמנם בשנה האחרונה טופל התקציב רשמית במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, אך בפועל לא עשתה החברה מהלכים משמעותיים, והפעילות שנעשתה היתה בעיקר באמצעות פעילות מתוך הארגון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי אור סיטי השקיעה ב-2010 בפרסום כ-3.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת 2011 השקיעה החברה סכום זניח לגמרי - 350 אלף דולר במחירי מחירון.

ענבל אור נחשבת ל"מלכת קבוצות הרכישה", ובאחרונה אף ציינה בראיון ב"ליידי גלובס" כי היא מתכוונת להצליח בחו"ל כמו דונלד טראמפ. יש להניח כי ההתקשרות עם משרד פרסום היא חלק מהניסיון להרחיב את מוטת הכנפיים של החברה שבבעלותה גם להנפקה בבורסה וגם לפעילויות בחו"ל.

כזכור, אם בעבר נמנעו חברות הנדל"ן מהשקעות מאסיביות בפרסום, הרי שבשנים האחרונות נשברו כללי המשחק בקטגוריה, כשקבוצות כמו האחים גינדי החלו להשקיע מיליוני שקלים (על-פי דיווחם כ-100 מיליון שקל) בקידום פרויקטים שונים.

אור אישרה את הידיעה ומסרה בתגובה: "אור סיטי נדל"ן צמחה מאוד בשנים האחרונות, ולאור מגמת התרחבות הפעילות - כניסה לתחום יזמות, כניסה לפעילות בחו"ל והפיכתה של החברה לחברה ציבורית - החלטתי לחבור למשרד פרסום שייתן מענה כולל לצרכינו החדשים. יהושע TBWA הוכיח שהוא כזה ויכול לתרום לנו רבות, הן בפעילות המקומית שלנו והן בפריצה שלנו בחו"ל".