חיזבאללה מאיים: "אם תתקפו באיראן - נשמיד את ישראל"

נציג הארגון באיראן: "המשטר הציוני יודע היטב כי אם יבצע את הטעות החמורה ויתקוף את איראן - הוא לא יוכל לחמוק מנקמת חיזבאללה"

5 שנים בדיוק חלפו מאז פרוץ מלחמת לבנון השנייה, ובחיזבאללה שבים היום לאיים על ישראל: נציג הארגון בטהרן, עבדאללה ספא א-דין, מזהיר מפני תקיפה ישראלית באיראן וטוען כי ישראל לא תוכל להימלט מהשלכותיה ההרסניות של החלטה שכזו.

"המשטר הציוני יודע היטב כי אם יחליט לתקוף את הרפובליקה האיסלאמית ולבצע את הטעות החמורה הזו, הוא לא יוכל להימלט מהנקמה של חיזבאללה", אמר היום ספא א-דין בתום פגישה עם מפקד משמרות המהפכה האיראניים.

נציג חיזבאללה באיראן התייחס גם לאפשרות שישראל תתקוף על אדמת לבנון. "ללא ספק, נשמיד את ישראל אם המשטר הכובש והמושחת הזה יהיה מעוניין לבצע טעות נוספת בתקיפת לבנון", לדבריו.

בכלי תקשורת איראניים שציטטו את בכיר חיזבאללה דווח כי איראן הזהירה בעבר שתפגע בישראל ובאינטרסים שלה ברחבי העולם, במידה וזו תותקף על ידה.

במלאת חמש שנים למלחמת לבנון השנייה, החליטו גם במשטר הסורי לתקוף את ישראל. באחד ממאמרי המערכת בעיתון הממסדי "א-ת'ורה", נטען כי בשנים שלאחר המלחמה מנסה "הצבא הישראלי המובס מהמלחמה להשיב את האמון בו, באמצעות תמרונים צבאיים בצפון".