בשבוע הבא דיונים דחופים בכנסת על יוקר המחייה בישראל

ועדת הכספים תתכנס לדון על מצוקת הדיור וגל ההתייקרות במשק ■ ח"כ גפני: "הממשלה לא יכולה לעמוד יותר מהצד" ■ הדיון הראשון: ביום ב' בהשתתפות השרים שטייניץ ואטיאס

ועדת הכספים של הכנסת תתכנס בשבוע הבא לדון בנושא גל ההתייקרויות במשק ובמצוקת הדיור הבלתי פוסקת המכבידה על הזוגות הצעירים ועל רכישת קורת גג.

הדיון הראשון יתקיים ביום שני הקרוב וישתתפו בו שר האוצר יובל שטייניץ ושר השיכון אריאל אטיאס. מדובר בדיון נוסף בסדרה של דיונים שקיים יו"ר הוועדה ח"כ הרב משה גפני בנושא מצוקת הדיור והוא ידרוש בו את התערבות המדינה והאוצר על מנת להקל על האפשרויות לרכישת דירה.

ביום רביעי תקיים הוועדה דיון דחוף נוסף שיעסוק בגל ההתייקרויות במשק הישראלי וההכבדה על הציבור כתוצאה מהמסים העקיפים. בדיון זה ייטלו חלק שר התמ"ת שלום שמחון ומנכ"ל המשרד שרון קדמי.

יו"ר הוועדה ח"כ הרב גפני אמר כי "הממשלה איננה יכולה להמשיך ולעמוד מהצד כאשר אזרחי המדינה אינם יכולים לרכוש קורת גג לביתם ומוצרי הצריכה הבסיסים מאמירים מיום ליום. "הממשלה תהיה חייבת לפעול בצורה אקטיבית כדי לפתור את המצוקות הקשות הללו המכבידות על חיי האזרחים בצורה קשה ביותר, אנו בוועדת הכספים נדרוש בצורה חד משמעית להפסיק לעמוד מהצד ולהמשיך בסדרת הפעולות בנושא הדיור, ולפעול להפסקת ההתייקרויות במשק".