מוני הראל חתם על העברת דמארי להפועל ת"א

העברת החלוץ ממכבי פ"ת הושלמה אחרי שגם "החצי השני" בבעלות על הפועל התרצה; כעת נותרה המחלוקת סביב העברת הכסף, כ-1.5 מיליון אירו, שלטענת הראל הועבר ללא הסכמתו

המעבר של עומר דמארי ממכבי פ"ת להפועל ת"א הושלם הערב (ד'), אחרי שגם "החצי השני" בבעלות על הפועל - מוני הראל - חתם על ההסכם. בכך למעשה הסיר הראל את המכשול להעברתו של החלוץ והוא ירשם בהתאחדות כשחקן הפועל ת"א.

העסקה לרכישת דמארי נסגרה כבר לפני למעלה משבוע בין אלי טביב לבין נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, ודמארי אף הוצג במסיבת עיתונאים של הקבוצה. הפועל שילמה 1.5 מיליון אירו עבור 50% מכרטיס השחקן של דמארי - ההעברה היקרה ביותר של שחקן ישראלי בליגת העל הקיץ. מאוחר יותר הודיע הראל, שחתימתו נדרשת כדי להשלים את ההעברת השחקן, כי הוא אינו מוכן לחתום על העסקה מאחר שכלל לא עודכן לגביה.

כעת יצטרכו הצדדים לפתור את המחלוקת סביב העברת הכספים עבור העסקה. הראל הגיש השבוע תלונה במשטרה, בעקבות העובדה שהכסף עבור מכירת דמארי עבר מהחשבון של הפועל ת"א בהתאחדות לכדורגל לזה של מכבי פ"ת, למרות שהוא כלל לא חתם על ההעברה והעסקה בוצעה עם חתימתו של טביב בלבד.

טביב והראל מנהלים בימים אלו הליך משפטי בנוגע להסכם ה"במבי" שאמור להשאיר את הקבוצה בידי אחד מהצדדים. הדיון הבא של השניים בבית המשפט נקבע ל-18 בחודש.