צפוף בגיזרת הילדים: דיסני משיקה את ערוץ "דיסני ג'וניור"

ערוץ "דיסני ג'וניור" מיועד לגילאי טרום בית-הספר ויתחרה בין היתר בערוץ הופ

חברת וולט דיסני תשיק מחר (ב') את ערוץ "דיסני ג'וניור" ב-yes. מדובר בערוץ דיסני שני בארץ, שתכניו מכוונים לילדים בגילאי שנתיים עד 7.

לדברי תמי לנדסמן, מנכ"ל דיסני ישראל, "כחלק 'מאסטרטגיית טרום בית-הספר' של דיסני העולמית, מקיימת החברה השקה גלובלית של 'דיסני ג'וניור' במהלך 2011. אנו שמחים על שישראל נכללת בהשקה זו".

הערוץ החדש יתחרה ישירות בגילאי טרום בית-ספר בערוצים מבית הופ - "הופ" ו"הופ ילדות ישראלית".

בשלב זה יושק הערוץ בחברת yes, אולם לדברי סמנכ"ל התוכן של ערוץ דיסני, גיא קרני, "בעתיד הקרוב יושק הערוץ גם בהוט".

הערוץ החדש ישלב בין סדרות המבוססות על דמויות קלאסיות כמו "מלך האריות - טימון ופומבה" ו"אריאל בת-הים הקטנה", לבין תוכניות חדשות כמו "ג'ייק והפיראטים מארץ לעולם לא" המבוססת על הדמויות מ"פיטר פן".

כמו כן, הערוץ ישיק את "יופיו של הטבע", סדרה חדשה המלווה בקריינות של גידי גוב - סדרה חדשה אודות עולם החי והצומח, המבליטה את הפן הרגשי וסיפורי החיות.

בנוסף, כבר בתקופה הקרובה מתוכננות הפקות מקור. הערוץ יכלול גם חבילת סרטים מבית דיסני ופיקסאר, בהם "פיטר פן", "מכוניות", סדרת סרטי טינקר בל, "היפה והחיה" ועוד.

הערוץ יהיה פתוח בחינם לצפייה ב-yes עד לסוף החודש. במהלך אוגוסט יוצע הערוץ במחיר היכרות של 11.90 שקל לחודש. החל מחודש ספטמבר והלאה יעלה הערוץ 17.90 שקל לחודש.

כמו כן, יחד עם הערוץ החדש יושק אתר אינטרנט "דיסני ג'וניור" מבית Disney.com בשפה העברית. האתר ישים דגש על חוויה לימודית עם הדמויות הקלאסיות והחדשות של דיסני.