סקנדל הציתותים: משטרת בריטניה עצרה את רבקה ברוקס

ברוקס נחשבה ליד ימינו של רופרט מרדוק, בעל השליטה בתאגיד התקשורת העולמי ניוז קורפ, ושימשה עד לאחרונה כמנכ"לית זרוע העיתונות הבריטית של ניוז קורפ - ניוז אינטרנשיונל

הסקנדל במדיה הבריטית מתעצם: על-פי דיווח בסקיי ניוז, משטרת בריטניה עצרה היום (א') את רבקה ברוקס, מי שנחשבה ליד ימינו של רופרט מרדוק, בעל השליטה בתאגיד התקשורת העולמי ניוז קורפ, ושימשה עד ליום שישי האחרון כמנכ"לית זרוע העיתונות הבריטית של ניוז קורפ, ניוז אינטרנשיונל.

המשטרה הבריטית אישרה כי עצרה אשה בת 43 על רקע פרשת הציתותים הטלפוניים שהתבצעו בצהובון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד", אך סירבה למסור את שמה של רבקה ברוקס בת ה-43 שהיתה בעבר גם עורכת הצהובון.

רופרד מרדוק עצמו פירסם התנצלות נוספת בגין הפרשה המרעידה את התקשורת העולמית בכלל ואת זו בבריטניה בפרט, לאחר שיו"ר האופוזיציה, אד מיליבנד, העומד בראש מפלגת הלייבור קרא לפירוקה של אימפריית התקשורת בת 80 השנה של מרדוק, ולאחר שפורסם כי משטרת בריטניה ממשיכה במעצרים.

עורך דינה של ברוקס, דייב ווילסון אמר היום לרויטרס כי ברוקס הלכה לתחנת המשטרה בלונדון בעצמה לפגישה שתוכננה מראש ואמר עוד כי ברוקס משתפת פעולה עם החקירה.

מקור בכיר בניוז אינטרנשיונל אמר כי החברה הופתעה מהמעצר וכי לא היתה כל אינדיקציה כי זה מה שיקרה.