"אילן בן דב - עזוב לי את הפנסיה או שאעזוב את אורנג'"

זה שמה של קבוצה בפייסבוק נגד הסדר החוב שמנסה אילן בן דב להעביר בטאו תשואות

"אילן בן דב - עזוב לי את הפנסיה או שאעזוב את אורנג'" - זה שמה של קבוצה שנפתחה לאחרונה בפייסבוק, בעקבות הסדר החוב שמנסה אילן בן דב להעביר בחברת טאו תשואות הציבורית. כזכור, בן דב מבקש ממחזיקי האג"ח של טאו למחול לו על החוב תמורת העברת מניות סאני, שמחזיקה במניות חברת הסלולר פרטנר. בפועל, ההסדר מגלם "תספורת" של עד 60% למחזיקי האג"ח.

קשה לומר שהקבוצה החדשה מעוררת הדים בפייסבוק; למעשה, רק 72 אנשים הצטרפו לקבוצה, אך התגובות בה נזעמות.

"לאחרונה הודיע אילן בן דב שהוא לא מתכוון להחזיר לי את ההלוואה שנתתי לו באמצעות כסף שחסכתי לעת זקנה (דרך קרן הפנסיה שלי שקנתה אגרות חוב של חברה בשליטתו)", נכתב בדף הקבוצה בפייסבוק. "אם הוא לא מחזיר לי חוב ולו הקטן ביותר למה לי להיות לקוח שלו? הפעם החלטתי להתעצבן באופן אפקטיבי והקמתי דף הפייסבוק. הרעיון הוא פשוט, אפקטיבי ואינו דורש מאמץ רב: כל לקוח שווה לאורנג' אלפי שקלים - אם מספיק לקוחות ששתו להם ולו אגורה מהפנסיה יאיימו בעזיבה, ואכן יעזבו (תודה לשר כחלון!) אילן בן דב יצטרך לבחור בין לעמוד בחובותיו ולממש הפסד או לאבד המון לקוחות ולהפסיד יותר!

"מצידי שימכור את קניון הים האדום באילת ו/או את הווילה באפקה ו/או את המניות של יבואנית סמסונג ו/או את מגרש חמשת הדונם בכפר שמריהו או את כולם ביחד אבל שיחזיר לי את הכסף שחסכתי לפנסיה! איום אפקטיבי כזה צריך גם לעניין את קרנות הפנסיה שהלוו לו כסף ללא ביטחונות ואני מצפה מהם להצדיק את דמי הניהול שאני משלם להם ולהתנהל מולו כאילו זה היה הכסף האישי שלהם!".