ישורת אחרונה במירס: פרסום יהושע TBWA נפלט מהמכרז

שלמור וראובני יציגו ביום שני מצגות אחרונות לפני קבלת ההחלטה

ההכרעה על הזוכה במכרז הפרסום של תקציב מירס הולכת ומתקרבת: ל"גלובס" נודע, כי בחברה הוחלט להשאיר בהתמודדות רק את משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן ולוותר על מועמדותו של משרד הפרסום יהושע TBWA.

עוד נודע, כי שני המשרדים יציגו פרזנטציה אחרונה ומכרעת ביום שני הקרוב. הפעם יצפו בפרזנטציות לא רק אנשי הנהלת מירס אלא גם הרצל עוזר מנכ"ל הוט, וסטלה הנדר יו"ר הקבוצה.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר חודשים יצא תקציב הפרסום של מירס למכרז, על רקע השינויים במערכי הפרסום של חברות התקשורת האחרות וכן על רקע השינויים במירס עצמה, הנמצאת בעיצומו של תהליך אסטרטגי של הפיכתה למותג הסלולר של הוט (שכן לשתי החברות אותו בעל שליטה - פטריק דרהי).

המכרז עבר מספר גלגולים ובסופו של דבר התקבלה החלטה לבצע התמודדות בין משרדי פרסום גדולים ומנוסים בתקציבי תקשורת.

כבר לפני מספר שבועות הציגו המשרדים פרזנטציה להנהלת מירס אך ההחלטה בדבר הזוכה התמהמה. מקורבים לחברה סיפרו ל"גלובס", כי בקבוצה מעדיפים לחכות עד שהמיזוג בין הוט למירס יושלם פורמלית.

עתה כאמור צפוי המכרז, שהוא מהיוקרתיים והחשובים שידע הענף בשנה האחרונה, לישורת האחרונה להעמיד זה מול זה שותפים לשעבר (בחברת המדיה יונייטד וחלוקת תקציבי פרטנר ועלית) שהפכו עם השנים ליריבים מרים. גם בראובני-פרידן וגם בשלמור הוכרזה "כוננות-על" -" כוננות אוהלים" הגדיר זאת אחד מהמקורבים.