אופציות ב-7 מיליון שקל לאבי לוי, מנכ"ל בריטיש ישראל

לוי מונה למנכ"ל בריטיש ישראל החדש ■ עלות שכרו תעמוד על 220 א' ש' בחודש, בנוסף לבונוס שנתי בהתאם לביצועי החברה ■ לוי יחליף את עמיר בירם, מנכ"ל בריטיש מיום היווסדה

הנאמנות למשפחת עופר משתלמת. אבי לוי, שהולך עם משפחתו של יולי עופר כבר יותר מ-30 שנה, מונה היום למנכ"ל חברת הנדל"ן המניב בריטיש ישראל , וקיבל אופציות ל-1% מהמניות בשווי של 7 מיליון שקל.

עלות שכרו החודשית של לוי תסתכם ב-220 אלף שקל, ובנוסף הוא יקבל בונוס שנתי בהתאם לביצועי החברה, בסכום מקסימלי של 1.9 מיליון שקל. לוי מחליף את עמיר בירם, מנכ"ל בריטיש מיום היווסדה, והמינוי נעשה שלושה חודשים לאחר שמליסרון של יולי וליאורה עופר השלימה את רכישת בריטיש תמורת 1.7 מיליארד שקל.

רו"ח אבי לוי שימש כמנכ"ל עופר השקעות (בעלת השליטה במליסרון) משנת 2002, ובנוסף הוא משמש כדירקטור בחברות בת שונות שבבעלותה. החל משנת 1980 כיהן לוי בתפקידי ניהול שונים בקבוצת עופר.

ינהל את החברה הממוזגת

החוזה שנחתם עם לוי הוא לארבע שנים, והוא ישמש בעתיד גם כמנכ"ל החברה הממוזגת מליסרון-בריטיש, אז יהפכו האופציות שקיבל למניות בחברה הממוזגת. כמות האופציות שיקבל לוי בחברה הממוזגת יהיה לפי יחס ההמרה העומד היום על 3 מניות מליסרון ל-19 מניות בריטיש. הזכאות למימוש האופציות תחול בכל חודש יולי בין השנים 2012 ל-2014. בדיווח לבורסה נמסר עוד, כי לוי קיבל בשנת 2010 אופציות למימוש ל-2% בחברה הפרטית עופר השקעות.

לוי אמר היום כי "לבריטיש ישראל תיק נכסים מניבים גדול ואיכותי, בו אנו מזהים פוטנציאל רב להמשך פיתוח, השבחה ויצירת ערך רב לבעלי המניות. המיזוג בין מליסרון ובריטיש הינו בעל פוטנציאל ליצירת ערך רב, בין היתר הודות לסינרגיה הרבה הקיימת בין החברות".

בריטיש, שנרכשה מידי ליאו נואי ופויו זבלדוביץ', הינה חברת נדל"ן המתמחה בהחזקה, ניהול והשכרה של נכסים מניבים, בעיקר מרכזי מסחר ומשרדים.