נדחתה עוד תביעה של התאומים וינקלווס נגד מארק צוקרברג

התאומים קמרון וטיילר וינקלווס דרשו מפייסבוק לחשוף מידע, אשר לטענתם הוביל לשיבוש הליכי משפט בתביעתם הקודמת לפיצויים נוספים - שנדחתה

בית המשפט הפדרלי בבוסטון דחה את ההאשמות של קמרון וטיילר וינקלווס (Winklevoss), אשר טענו כי מייסד ומנהל פייסבוק מארק צוקרברג, גנב מהם את הרעיון שאיפשר לו ליצור את הרשת החברתית הגדולה בעולם.

התיאומים וינקלווס טענו כי שכרו את שירותיו של צוקרברג, אך הוא גנב את הרעיון לרשת החברתית פייסבוק וחלקים מהקוד של הרשת החברתית שהם הקימו בעצמם - Harvard Connection, שמאוחר יותר שונה שמו ל-ConnectU.

התביעה בבוסטון הגיעה לאחר שבית המשפט לערעורים בסן פרנסיסקו דחה כבר בחודש אפריל השנה, את תביעתם של האחים וינקלווס - שביקשו לבטל את ההסדר אילו הגיעו עם צוקרברג ופייסבוק בשנת 2008, שהעניק להם 20 מיליון דולר במזומן ובמניות (בהיקף כולל של 65 מיליון דולר), בטענה כי הוא נמוך מדי, וכי הולכו שולל על-ידי עורכי הדין שייצגו אותם במשפט.

השניים הגישו את הערעור ללא חברם ללימודים בהארווארד, דיוויה נארנדרה, אשר גם כן זכה להגיע עימם להסדר הפיצויים המדובר - שנחתם עוד בשנת 2004. בתביעה בבוסטון, טענו התאומים כי על פייסבוק לחשוף מידע, כולל התכתבויות מיסרונים שביצעו בכיריה ועורכי דינה, אשר לטענת התאומים עיכבו שלא כדין את הליכי התביעה המקורית שלהם נגד החברה.