סכסוך לבנת-אדלר-פדלון: רשות המסים ביקשה לעיין בתביעה

במסגרת התביעה בסך 74 מיליון שקל שהגיש נגד אמיר אדלר ואילן פדלון, טוען שי לבנת כי השניים הוציאו במירמה עשרות מיליוני שקלים מהחברות זואי החזקות, סייפרטק וימקום הולדינגס

התפתחות בפרשת הסכסוך בין אנשי העסקים שי לבנת, אמיר אדלר ואילן פדלון: רשות המסים הגישה לפני כשבוע בקשה לעיין בתיק התביעה האזרחי שמנהלים השלושה בבית המשפט המחוזי מרכז בפתח-תקווה, ולא מן הנמנע כי נציג מטעמה יהיה נוכח השבוע בהליך החקירות הנגדיות.

טענות למעילה

במסגרת התביעה שהגיש לפני כחודש נגד אדלר ופדלון על סך של 74 מיליון שקל, טוען לבנת כי השניים הוציאו במירמה עשרות מיליוני שקלים מחברות זואי החזקות, סייפרטק וימקום הולדינגס שבשליטת קבוצת שי לבנת אחזקות, ושנוהלו על-ידי אדלר ופדלון, שהם גם בעלי מניות מיעוט בהן.

לבנת טוען בכתב התביעה שהגיש כי אדלר ופדלון ביצעו מעשי תרמית מתוחכמים ומורכבים מאחורי גבו, הכוללים רישומים כוזבים, ביצוע עסקאות פיקטיביות וזיוף מסמכים.

עוד עולה מכתב התביעה כי לבנת הגיש תלונה במשטרה נגד אדלר ופדלון בשל מעשיהם, שלדבריו "עולים כדי עבירות פליליות חמורות".

אדלר ופדלון מצידם מכחישים מכל וכל את טענותיו של לבנת, וטוענים כי כל פעולותיו של לבנת כלפיהם נועדו לנשל אותם מחלקם בחברות.

בתביעה שהגיש לבנת נתבעים, מלבד פדלון ואדלר, גם מנהלת החשבונות של קבוצת שי לבנת, רויטל גבאי, ועורך דינן של חברות הקבוצה, עו"ד שרון רביב. לטענת לבנת, גבאי ועו"ד רביב סייעו בידי אדלר ופדלון לבצע את מעשי המעילה.