אתר חדש מאפשר האזנה לספרים בעברית באינטרנט

‎אתר icast, שבין מקימיו גם אייל קיציס, מציע גירסה מוקלטת של 500 ספרים בכ-20 שקל לספר

500 כותרים ממיטב הספרות העברית מושקים בגירסתם המוקלטת ויוצעו לקהל הצרכנים באתר אינטרנט חדש - זאת כחלק ממיזם בשם icast (באתר www.icast.co.il).

בדומה לקובצי מוזיקה, ניתן להוריד את הקבצים למחשב או לנגן כלשהו (מכשיר סלולרי או mp4). אפשרות נוספת היא להאזין לספרים ב"סטרימינג", כלומר ישירות מהאתר. בקרוב תושק לשירות גם אפליקציית אייפון ואייפד.

מאחורי המיזם עומדים היזמים אייל קיציס, רון לשם ומוטי ליפמן. הגולשים יוכלו להאזין לספרים במחשב, בסמארטפון או באייפד.

הספרים עצמם מוקלטים על-ידי מגוון רחב של שמות מוכרים - חלקם בקולם של הסופרים עצמם וחלקם על-ידי שחקנים וקריינים כמו יונה אליאן, ריקי גל, ששון גבאי, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, ישי גולן, איל קיציס, אלון נוימן, ציפי מור, דליה שימקו, ג'קי לוי ונוספים.

בין השאר ניתן למצוא במיזם את ספרי הילדים של דויד גרוסמן וכותרים כמו "רומן רוסי" של מאיר שלו, "אבישג" של אברהם בורג, "שואה שלנו" של אמיר גוטפרוינד, "סמטת השקדיות בעומריג'אן", "אל מקום שהרוח הולך" של חיים באר, "חתונה אוסטרלית" של נאווה סמל, "מקימי" של נועה ירון-דיין, "אם יש גן עדן" של רון לשם ועוד.

שוק ספרי האודיו, לפי מחקר שהוצג עם השקת המיזם, מגלגל בעולם כמיליארד דולר בשנה. בארה"ב בלבד נמכרים עשרות מיליוני כותרים מדי שנה. עם זאת, מדגישים היזמים, נמצא במחקרים כי ספרים מוקלטים הם מוצר מקביל לספרות רגילה - וכי ילדים, למשל, המאזינים לספרים כאלה, נוהגים לקרוא הרבה יותר.

המיזם כולו מכוון לא רק לקהל המקומי, אלא גם לישראלים ברחבי העולם המבקשים להישאר מעודכנים בתרבות המקומית ולהאזין לשפה העברית.

כל ספרי האודיו של icast יועברו חינם לטובת החברים בספריית העיוורים.

מחירים
 מחירים