גוגל פלוס זמינה עתה גם בישראל לבעלי אייפון ואנדרואיד

האפליקציה הסלולרית של הרשת החברתית החדשה של גוגל, גוגל פלוס, הפכה לזמינה לבעלי שני המכשירים ■ על-פי הערכות, כ-20 מיליון משתמשים חברים רשת כחודש מאז השקתה

האפליקציה הסלולרית של הרשת החברתית החדשה של גוגל , גוגל פלוס, הפכה היום לזמינה עבור בעלי אייפונים ומכשירי אנדרואיד בישראל.

האפליקציה עלתה לחנות האפליקציות של אפל ולאנדרואיד מרקט של גוגל ומאפשרת גישה לזרם החדשות ולמעגלי החברים ברשת החברתית. על-פי הערכות של חברת המחקר קומסקור, כ-20 מיליון משתמשים כבר חברים בגוגל פלוס לאחר כחודש מאז שעלתה הרשת החברתית לאוויר.

האפליקציה הסלולרית כוללת את Stream, שהוא זרם החדשות הראשי של הפוסטים בגוגל פלוס, לצד אפשרות לצפייה בתמונות, בפרופיל האישי וכן בפרופילים של החברים דרך המעגלים החברתיים שבהם הם נמצאים.

פיצ'ר מיוחד שקיים רק באפליקציה הסלולרית של גוגל פלוס ולא באתר כולל את Huddle, המאפשר לקיים צ'אט קבוצתי עם מספר רב של חברים. פיצ'ר זה נוח במיוחד לחברים שרוצים לצאת לסרט או ללכת למסעדה וכך הם יכולים לקבוע את יעד היציאה כשהם מדברים בשיחת ועידה טקסטואלית. יש לציין שבמסגרת התקנת האפליקציה, מתווספת אפליקציה ייעודית רק של Huddle, כדי לקצר ולייעל את הגישה.

פיצ'ר נוסף שכלול רק בגרסה הסלולרית, וחבוי בתוך אלבומי התמונות, הוא ה-Instant Upload, שמאפשר העלאת תמונות ישירות מהמצלמה או מאלבום התמונות שעל הסלולרי. העלאת התמונה כוללת גם הכנסת פוסט לצידה, כמו גם אפשרות לשיתוף המיקום.