מיטב על טבע: "רבעון שני בינוני; האתגר - צמיחה אורגנית"

בבית ההשקעות מיטב מצמידים למניית טבע מחיר יעד של 50 דולר, פרמיה של 7.2% על מחירה בוול סטריט ■ "באופן כללי העסק מתפקד לפי הציפיות, והקופקסון ממשיך להיות חזק"

בבית ההשקעות מיטב מגיבים היום (ד') לדוחותיה של טבע לרבעון השני של 2011, ומציינים כי "טבע הציגה רבעון שני בינוני. תשומת הלב עכשיו מופנית לניסוי לקווינימוד, הניסוי של ביוג'ן וסגירת רכישת ספלון". האנליסט גלעד אלפר ממיטב מצמיד למניית טבע מחיר יעד של 50 דולר, פרמיה של 7.2% על מחיר המניה כיום בוול סטריט, וממשיך להחזיק בהמלצת "תשואת שוק" על המניה.

"באופן כללי העסק מתפקד לפי הציפיות שלנו, כלומר הקופקסון ממשיך להיות חזק", כותבים במיטב. כמו כן, התייחסו במיטב לשיחת הועידה שקיימה היום הנהלת טבע עם משקיעים ואנליסטים, בהם תיקפה את תחזיות הרווח השנתיות שלה: "טבע אמורה לסגור את רכישת ספלון בתחילת הרבעון הרביעי של 2011, ומן הסתם תספק אז תחזיות חדשות הכוללות את ספלון, מה שעשוי להפוך את התחזית הקיימת ללא רלוונטית".

עוד מציינים במיטב כי "האתגר של טבע ממשיך להיות ייצור צמיחה אורגנית... ההאטה בשוק האמריקני והצמיחה האיטית באירופה מכריחות את טבע לרכוש מדי שנה חברת ענק כדי לקיים את מגמת הצמיחה".

נזכיר טבע דיווחה היום על תוצאותיה הפיננסית לרבעון השני של שנת 2011. החברה דיווחה כי מכירותיה ברבעון השני של 2011 הסתכמו בכ-4.2 מיליארד דולר, צמיחה של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה דיווחה טבע על רווח נקי על פי non-GAAP של 984 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה ל-981 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי על פי U.S. GAAP לרבעון הסתכם ב-576 מיליון דולר, בהשוואה ל-797 מיליון דולר. רווח למניה על פי non-GAAP לרבעון השני של 1.10 דולר, בהשוואה ל-1.08 דולר. (לדוחות המלאים - לקריאה נוספת)