אלוביץ' לכחלון: מחירי האינטרנט בבזק ימשיכו לרדת

שאול אלוביץ' ואבי גבאי אירחו את שר התקשורת משה כחלון בסיור שטח בצפון ■ כחלון: "בניגוד לחברות אחרות, בזק עסוקה בעשייה חשובה ופחות מסתמכת על תלונות לרגולטור"

שאול אלוביץ', הבעלים ויו"ר דירקטוריון בזק, ואבי גבאי, מנכ"ל החברה, אירחו הבוקר (ה') את שר התקשורת משה כחלון בסיור שטח בצפון. כחלון ביקש לפגוש את עובדי בזק העוסקים בעבודה הפיזית של הקמת רשת ה-NGN, ולכן הביקור נערך בשעה מוקדמת בבוקר כדי שכחלון יוכל להיפגש עם העובדים בשטח.

כחלון צפה בעובדים שמניחים סיבים אופטיים המחברים בין ארונות תקשורת ולקוחות, ושמע הסברים כיצד מתבצע התהליך. אלוביץ' וגבאי חזרו על ההצהרה לפיה עם סיום פרויקט ה-NGN תתחיל בזק במיזם חדש של הנחת סיבים אופטיים לבניינים ולבתים.

אלוביץ' וגבאי הציגו בפני כחלון את הגידול במהירות הגלישה באינטרנט ובמקביל את הירידה במחירי הגלישה. אלוביץ' אף הדגיש כי מחירי הגלישה ימשיכו לרדת. כזכור, בזק חתכה את מחירי הגלישה באינטרנט ב-50% בשבוע שעבר במהירויות של 100 ו-50 מגה ביט בשנייה.

כחלון שיבח את המיזם ואת העבודה החשובה שבזק עושה, והעיר כי בניגוד לחברות אחרות, בזק עסוקה היום בעשייה חשובה ופחות מסתמכת על תלונות לרגולטור, ויש לברך על כך.